Bokatjänster.nu

Bokatjänster.nu

Ring 08-551 149 90 www.bokatjanster.nu
4.3

Erbjuder skräddarsydda helhetslösningar i hela Sverige för privat och företagskunder. Våra kunder får en stark underleverantör med den lokala styrkan och en rikstäckande samordning och administration genom Boka tjänster nu i Sverige.

21 omdömen om Bokatjänster.nu

Alex K
Skrev om Bokatjänster.nu

Boka Tjanster cleaned the Karolinska hospital internally and externally for us over the course of 6 months earlier this year. A very professional and organised service was provided by Stefan and his site team. Always hit our programme and milestone dates and helped us with all problems which came up over the period of the project. I cannot recommend them enough!!! Keep up the good work Stefan Alex King Manager Scheldebouw BV

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Simon P
Skrev om Bokatjänster.nu

Suverän försäljnings-samarbetspartner gällande hemsidor och IT. // Datameken Söderhamn

Simon P
Skrev om Bokatjänster.nu

Bra samarbetspartner när det gäller IT och hemsidor. Ser framemot framtida affärer! //Datameken Söderhamn

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 230 omdömen 3.7 av 230 omdömen

Kerstin B
Skrev om Bokatjänster.nu

Har anlitat dem för golvslipning och det blev mycket bra gjort,snabb återkoppling och vänligt bemötande.Proffsigt företag. Rekommenderar dem gärna. Kerstin B.

freddy q
Skrev om Bokatjänster.nu

boka tjänster.nu är ett seriöst företag med god kunskap om det de erbjuder sina kunder.jag har bara goda erfarenheter under tiden som vi har arbetat tillsammans.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Sanaa S
Skrev om Bokatjänster.nu

Jätte seriös företag , håller vad dem lovar , har seriösa underleverantörer som har långt erfarenhet av bygget o städning , renovering ALLT dem har ;;) varmt rekommendera Stefan på bokatjänster ;-)

Maria N
Skrev om Bokatjänster.nu

Nita Städ AB har gjort en veldig bra jobb her på våra kontor i malmö, veldig imponert over den lave prisen også så god jobb.Setter stor pris på denne mailen det beviser at ni har god kundeservice!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Margareta Nilsson N
Skrev om Bokatjänster.nu

Kontorsstädning på våt företag! Vi har hjälp av Nita Städ AB med vår veckostädning på vårt kontor 5 gånger i veckan. Vi har en jätteduktig och noggrann tjej som kommer till oss och städar varje morgon. vi vill genom att skriva här tacka henne och Nita Städ AB för alla åren dom/hon skött detta utan några synpunkter från vår sida. Mvh jöran

milos m

allt bra

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1236 omdömen 4.7 av 1236 omdömen

Barbro S
Skrev om Bokatjänster.nu

Ett bra och proffsigt utfört arbete

Björn K

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2187 omdömen 4.7 av 2187 omdömen

Anna M
Skrev om Bokatjänster.nu

Bokastädning.nu är mycket professionella! När vi stötte på ett problem sköttes hela frågan sakligt och direkt, och problemet löstes. Jag har blivit väldigt trevligt bemött av företaget och är dessutom mycket nöjd med hantverkarnas resultat.

Sten
Skrev om Bokatjänster.nu

Bra, service-minded. Väl utfört jobb.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Katarina B
Skrev om Bokatjänster.nu

Bra och service orienterade. Löste mina problem smidigt och bra.

Pia K
Skrev om Bokatjänster.nu

Mycket bra 1:a bemötande på mail och telefon. Utfört uppdrag till stor belåtenhet

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Kenneth S
Skrev om Bokatjänster.nu

Ett mer servicevänligt företag får man leta efter! Stort engagemang, snabb kontakt och smidig kommunikation. Håller vad man lovar. Rekommenderas!

Lena P
Skrev om Bokatjänster.nu

Smidigt, snabbt och bra jobb!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1132 omdömen 4.7 av 1132 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Magnus
Skrev om Bokatjänster.nu

Hela processen gick smidigt och utan krångel, offert beräknades och skickades över snabbt. Efter överenskommelse utfördes arbetet professionellt och på angiven tid. Hantverkarna passade de tider som överenskommits, en självklarhet som tyvärr är ovanlig enligt min erfarenhet med andra hantverkare. Jag är mycket nöjd med både resultat och bemötand och kommer att rekommendera den här firman till vänner och bekanta.

Hedda H
Skrev om Bokatjänster.nu

Mkt nöjd! Positiv, bra och snabb service på kort varsel

Gunnar Å

Johan W
Skrev om Bokatjänster.nu

Kan starkt rekommendera Bokastädning.nu. Efter min första kontakt med dem har jag fått fullt förtroende för deras tjänst!