Bolio

Bolio

bolio.se

Välkommen till Bolio – din partner för en lättare vardag! Med lång erfarenhet och ett dedikerat team erbjuder vi kvalitetstjänster till rättvisa priser, från hemstädning till flytthjälp. Vi strävar efter 100% kundnöjdhet och skapar minnesvärda upplevelser för dig! Tjänster: Bolio erbjuder ett brett utbud av tjänster, inklusive...

7 omdömen om Bolio

Cecilia W

Trevligt bemötande, snabbt jobbat och rent!

Svar från Bolio

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade det trevliga bemötandet, vår effektivitet och det rena resultatet. Det är vårt mål att göra varje städning till en trevlig och smidig upplevelse för våra kunder. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden!

Lillemor J

Väldigt fint städat o trevligt bemötande

Svar från Bolio

Tack så mycket för din nöjda feedback! Vi uppskattar verkligen din återkoppling och ser fram emot att fortsätta leverera en hög standard av service.

Eufrozina S

Jag är väldigt nöjd med städningen utfört av Bolio AB Uppsala. Jag behövde hjälp med städningen och fönstertvätt av lägenhet vid ett visst datum. Personalen var punktlig och fokuserat på arbete. Jobbet var utfört oklanderligt, man gjorde den där extra ansträngningen för att möta alla mina specifika önskningar. Mina förväntningar på väl utfört arbete har helt uppfyllts, ja till och med överträffats. Jag rekommenderar varmt företaget och kommer att anlita den igen.

Svar från Bolio

Tack för att du delar din upplevelse! Vi är glada att du är så nöjd med vår städning. Att vara punktliga och fokuserade är viktigt för oss och vi är glada att vi kunde uppfylla dina förväntningar. Att överträffa dina förväntningar är vår högsta prioritet och det betyder mycket att du rekommenderar oss varmt. Vi ser verkligen fram emot att hjälpa dig igen!

Birgitta F

Jag blev mycket väl bemött av Bolio. De var vänliga och respekterade min integritet. Hemstädningen utförde de på bästa sätt. Jag njöt av ett rent hem, när de hade gått. Både ugnen och mikron hade gjorts skinande blanka. Och de hittade drivor av damm ovanpå badrumsskåpet. Jag var också tacksam för att få hjälp med att köra till återvinningen. Kort sagt, Bolios tjänster motsvarade i hög grad mina förväntningar.

Svar från Bolio

Stort tack för din värdefulla feedback! Vi är glada att höra att du blev väl bemött och att våra tjänster levde upp till dina förväntningar. Det är vår glädje att kunna ge dig ett rent hem och göra din upplevelse så positiv som möjligt. Ser fram emot att fortsätta erbjuda dig högkvalitativ hemstädning.

Ali A
Skrev om Bolio

Bolio städtjänst överträffade mina förväntningar med sitt utmärkta utförande och noggranna städning. Mycket nöjd!

Svar från Bolio

Fantastiskt att höra! Tack för att du delar din positiva upplevelse med oss. Vi ser fram emot att fortsätta leverera en högkvalitativ service för dig.

Fredrik S

Smidig kontakt och framförallt väldigt bra städat!

Svar från Bolio

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster och den smidiga kontakten. Vi ser fram emot att fortsätta leverera en utmärkt service för dig.

Ruwar B
Skrev om Bolio

Det jag gillade med Bolio var det tydliga kommunikationen. Utförande av arbetet var jätte bra, man ser att dem har erfarenhet.

Svar från Bolio

Tack för det fina omdömet! Vi är glada att du uppskattade vår tydliga kommunikation och erfarenhet. Om du har fler behov eller frågor i framtiden, är vi här för att hjälpa. Tack för att du valde Bolio!