Borlänge Tak AB

Borlänge Tak AB

borlangetak.se

Välkomna in till oss på Borlänge tak AB. Här kan ni lämna en recension, bra eller dålig. Vi lyssnar på allt och tar åt oss av era åsikter. Kort om oss: Borlänge tak AB grundades i mars 2023 av Erik Lindgren och Freddy Schönning. Vi jobbar också själva på taken och har i dagsläget ingen anställd. Vi utför jobben själva då...

7 omdömen om Borlänge Tak AB

Lars N
Skrev om Borlänge Tak AB

Trevliga och noggranna.Jobbade på fast det blev mycket snö.Vi är jättenöjda. //Åke o Carita

Svar från Borlänge Tak AB

Hej Åke och Carita, Kul att ni blev nöjda med erat tak och att vi fick förtroendet till att göra det. Lite snö har aldrig stoppat oss med definition på lite. ;)

Alf A
Skrev om Borlänge Tak AB

Bra och trevligt bemötande noggrannhet och kvalitet helt nöjd

Svar från Borlänge Tak AB

Hej Alf, Tack för omdömet! Kul att ni blev nöjda med erat plåttak :)

Lars S
Skrev om Borlänge Tak AB

Väldigt trevligt bemötande och bra utfört arbete.

Svar från Borlänge Tak AB

Hej Lars, Kul att du blev nöjd med jobbet vi gjorde. Vi tackar så mycket för omdömet. :)

Magnus H
Skrev om Borlänge Tak AB

Bra pris och bra kontakt så man är uppdaterad under hela projektet.

Svar från Borlänge Tak AB

Hej Magnus, Tack för att vi fick göra erat tak och tack för att du tog dig tiden att lämna en recension! Kul att du blev nöjd 🙂

Yvonne L
Skrev om Borlänge Tak AB

Bra bemötande dom var mycket duktiga och noga . Vi är mycket nöjda med deras arbete.

Svar från Borlänge Tak AB

Tack så mycket för det Yvonne! Kul att ni blev nöjda med era nya fönster 🙂

Maria B
Skrev om Borlänge Tak AB

Trevliga killar, supernöjda med allt.

Svar från Borlänge Tak AB

Hej Maria, Tack så mycket för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vi tackar för förtroendet. Kul att ni blev nöjda :)

Mats H
Skrev om Borlänge Tak AB

Duktiga hantverkare in i minsta minsta detalj för optimalt långsiktigt resultat och hållbarhet . Med kunden i fokus som nr 1 ges en trygghet i utfört uppdrag i både omfattande byte av tak/plåtdetaljer inkl väl fungerande system för regnvatten . Borlänge Tak är en förebild som företag , duktiga hantverkare med kunden i fokus i både samtal och utförande ger bästa köp/trygghet till uppdragsgivaren. Hälsar nöjd kund Mats Hellsten

Svar från Borlänge Tak AB

Hej Mats, Tack för dom otroligt fina orden och ditt förtroende. Otroligt trevlig kund och OTROLIGT god saft ;) Bugar och bockar.