Borlänge Trafikskola AB

1.0

4 omdömen om Borlänge Trafikskola AB

Anders Torbjörn K
Skrev om Borlänge Trafikskola AB

Tog mc kort där 2010, blev riktigt r*vkn*llad av dom. Fick sitta på en nedlagd vägstump och åka mellan koner ett oräkneligt antal gånger, ingen körning i trafik. Enda trafikkörningen var ner till Grängesberg på uppkörningen. Var till Stockholm för riskkurserna, under halva priset där. Ett absolut bottennapp gällande girig trafikskola !

Simon A
Skrev om Borlänge Trafikskola AB

Jag rekommenderar inte denna körskola för dig som kan tänkas behöva extra stöd för inlärning. jag som har ADHD har väldigt svårt att lära mig teoretiskt och lär mig bäst genom att få en situation uppritad och förklarad muntligt. Denna körskola erbjuder ingen muntlig teori (Om Bilen, vägen, lagar och regler etc) mer än riskutbildningen (Som handlar om vilka risker du kan utsättas för i trafiken (alkohol och droger etc)) för er som väljer att skriva in er här så boka inte upp er på för många körningar på samma vecka, det...

Jesper A
Skrev om Borlänge Trafikskola AB

Riktigt trevliga till en början . Gick inte mer än 2 lektioner sen fick jag höra att jag behövde minst 10 lektioner till . Micke som har hand om Mc utbildningen talade i telefon 70 % av lektionerna och var ointresserad. Han ville bara att man skulle ta mer lektioner för att håva in mer pengar. Nej säger jag till denna körskola. Ta körkort i någon grannkommun istället.

Anders
Skrev om Borlänge Trafikskola AB

Bra bemötande till en början men sen går det utför. Fick t.e.x själv höra på uppkörningsdagen att jag skulle kugga och troligtvis krascha en mc och förstöra för dom andra som skulle nyttja mc'n eftersom jag bara kört ca 18 lektioner (ska tilläggas att jag kört privat vilket inte räknades). Ska du ta mc-kort föreslår jag att du vänder dej till någon grannkommun för utbildning, eftersom de inte finns mer än 1 i borlänge.