Bostadsbutiken

Bostadsbutiken

www.bostadsbutiken.nu
  • Badge2023

Välkommen till Bostadsbutiken - Vi hjälper dig med din bostadsaffär i Uddevalla och Kungshamn med omnejd! Vi är mäklarna som ger liter mer av allt! Är du nyfiken på vad din bostad är värd eller funderar du på att köpa bostad? Oavsett om du går i sälj- eller köptankar så finns vi på Bostadsbutiken som en hjälpande hand där vi...

31 omdömen om Bostadsbutiken

Sedan starten hos Reco 2021

Lotta B
Sålde sin bostad med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken
Smögen - Hasselösund

Ytterst professionell och lätt att samarbeta med. Jag har gjort affärer via henne tidigare och det var ett lätt val att ringa henne igen för detta uppdraget. Marknaden är rätt svårflirtad men med idogt arbete hittade hon en lösning. Jag kan med stort nöje ge Anna mina allra varmaste rekommendationer.

Svar från Anna Bjurström

Stort tack för dina fina ord Lotta. Har som alltid varit en ynnest att få samarbeta med dig. Önskar dig all lycka till med framtidens äventyr.

Maria H
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Planen på att sälja vårt hus började redan för två år sedan då den första kontakten togs med Anna. Vi upplevde henne som mycket förtroendeingivande och kunnig och kände oss trygga med att anlita henne. Vår känsla var helt rätt. Anna har varit fantastisk under hela processen. Alltid hjälpsam och positiv. Prosessen med att lägga ut huset till försäljning startade under sensommaren och trots ett svårt säljläge just nu så såldes ändå huset ca 2 månader senare. Vi är jättenöjda med Anna och kan varm rekommendera henne! /Maria

Svar från Anna Bjurström

Tusen tack till er båda två för ett mycket trevligt samarbete. Glad och tacksam att ni är nöjda med hela processen och mig. Önskar er stort lycka till med ert nya äventyr!

Erick Ivan F
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

jag är väldigt nöjd med Anna Bjurströms arbete. Hon är väldigt professionellt och skulle aboslut rekommendera henne.

Svar från Anna Bjurström

Tusen tack för er fina rekommendation. Önskar er stort lycka till med nya boendet och att ni får många härliga somrar där.

Nina M
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Trevlig, tydlig, profesionell, förtroendeingivande, tillgänglig.

Svar från Anna Bjurström

Tusen tack Nina, önskar er all lycka till med nya boendet!

Richard S

Positiv, engagerad, målinriktad.

Svar från Anna Bjurström

Tack för er bedömning Richard och ett gott samarbete.

Mattias H
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Mycket bra, kunnig, lugn & informativ. Förväntningen var att få rättvis information om objektet, det levde Anna upp till. Återkopplade alltid på frågor inom förväntad tid under budgivning & avslut. Riktigt bra från visning till avslut & överlämnande, skulle återvända till Anna & rekommendera henne om det blir läge igen.

Svar från Anna Bjurström

Stort tack för er fina rekommendation Mattias med familj. Önskar er all lycka i er nya sommarpärla.

Martin D
Centralt

Fungerade väldigt bra i en svår tid att sälja bostad. Snabb kontakt och tydliga svar vid frågor,

Patrik C
Övre Unneröd

Lundblom är bäst. Proffsig och korrekt mäklare som balanserar mellan säljare och köpare på respektfullt sätt.

Björn G
Åsen

Supernöjd på alla plan! Trevligt bemötande och professionellt från både mäklaren och fotografen som tog bilderna på huset. Kommer definitivt att välja samma mäklarfirma igen i framtiden.

Martin C
Fasseröd

Mycket trevligt och professionellt bemötande utav mäklaren vid försäljningen utav mitt hus!

Yvonne M
Herrestad

Mycket bra Att få sålt huset så smidigt som möjligt och det gjorde hon. Proffsig och väl insatt i sitt jobb

Martin C
Sommarhemmet

Mycket trevlig och professionell personal!

Linda Marie B
Centralt

Mycket trevlig och kunnig. Min första bostadsrätt jag köper och jag kände mig så trygg.

Svante H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Bostadsbutiken
Centralt

Vi kunde inte vara nöjdare med Maria och Bostadsbutiken. Vi kommer att fortsätta att vända oss till Maria vid andra eventuella försäljningar. Proffsig, lyhörd och inga krusiduller!

Robert B
Sålde sin bostad med hjälp av Bostadsbutiken
Bratteröd

Vi har blivit bemötta på ett fantastiskt sätt redan från första kontakten. Våra förväntningar var ganska stora då Bostadsbutiken har ett gott ryckte och utstrålar kvalitét. Vi kan bara instämma med att så är fallet och att Mäklarna verkligen levde upp till förväntningarna. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Bostadsbutiken till alla som står inför en försäljning. Proffsigt bemötande från första mötet och hela vägen genom processen. Kommer absolut använda mig av bostadsbutiken igen.

Paulina S
Sålde sin bostad med hjälp av Bostadsbutiken
Bratteröd

Vi är supernöjda med Maria från början till slut i vår försäljning. Otroligt varmt bemötande, där hon mycket proffsigt gjorde upp en tidsplan från början. Ordning och reda med allt, superduktig fotograf, snyggt prospekt och vägledning. Alltid tillgänglig när vi hade frågor. Vi kommer garanterat att välja Maria om vi skulle behöva mäklare igen. Rekommenderar henne varmt.

Magnus F
Sålde sitt hus med hjälp av Bostadsbutiken

Professionella, engagerade och inspirerande att jobba med, helt enkelt riktigt bra! Kan varmt rekommenderas!

Jan-Olof A
Sundsandvik

Mycket trevliga och hjälpsamma!

Gerd S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Bostadsbutiken
Vindfället

Toppen gäng! Hjälpsamma och professionella

Mustafa R
Skogslyckan

Det var fint upplevelse som jag har från bostad butiken.

Henrik B
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Anna var professionell och inlyssnande, hela försäljningen gick smidigt speciellt med tanke på lite ändringar från säljare/köpare. Anna kan varmt rekommenderas.

Svar från Anna Bjurström

Tack för rekommendationen Henrik. Lycka till med allt framöver.

Emma E
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Engagerad och trevlig mäklare som tog sig god tid för frågor vi hade inför köpet. Lösningsorienterad och mån om att göra både köpare och säljare nöjda. Rekommenderas!

Svar från Anna Bjurström

Tack Emma för de fina orden och för att du tog dig tid att göra en bedömning. Värmer extra att höra er uppleva att jag var mån om att göra båda parter trygga och nöjda. Något som jag verkligen eftersträvar. Stort lycka till med allt!

Anders G
Smögen

Bra bemötande, proffsigt. Anna har bra koll på sotenäs som marknad. Vi är nöjda.

Matilda K
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Mycket trevligt och gav en känsla av trygghet genom hela köpet. Svarade snabbt och proffsig på alla frågor. Skulle verkligen rekommendera henne!

Rickard K
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Vi blev bemötta bra av Anna. Hon är väldigt duktigt och kunnig och framförallt trevlig..

Marita Elisabeth L
Dingle

Anna är mkt trevlig och tillmötesgående. Har hjälpt mig så bra. Att rekommendera

John S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken
Sommarhemmet

Mycket trevlig och lätt att ha och göra med.

Mikael K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken
Sommarhemmet

Anna tog över försäljningen från en kollega som gått på föräldraledighet. Allt har gått supersmidigt och snabbt, jag som säljare är nöjd med utfallet av försäljningen och bemötandet.

Svar från Anna Bjurström

Tack Mikael för ett gott samarbete. Hoppas och tror att ni kommer trivas gott med ert nya boende.

Ann-sofie Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Kom på utsatt tid,11:00, vid 1:à mötet. Enkel och lätt att lära känna vilket = förtroende. Bra kontakt via tel och sms. Jobbar på oklara uppgifter så att det blir rätt. Hade egentligen inga förväntningar bara ett bra bemötande o ett bra samarbete och det har jag upplevt,toppen Kan inte bli bättre hälsn Ann-Sofie

Svar från Anna Bjurström

Tack Ann-Sofie för fina ord och ett gott samarbete.

Gun S
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Fick hjälp av Anna med försäljningen av min sommarstuga på Röd. Otroligt lyhörd och duktig säljare. Hjälpte både mej som säljare och även min köpare på det allra bästa sätt. Vi är mycket nöjda !

Svar från Anna Bjurström

Tack för förtroendet och ett gott samarbete Gun, önskar er all lycka framöver.

Anders B
Bovallstrand

Professionell, lyhörd och lösningsorienterad.

Svar från Anna Bjurström

Stort tack för fina ord, mycket trevligt att få träffa och göra affärer med er! Jag hoppas och tror att ni fortsatt kommer trivas gott i Bovallstrand. Ha en fantastisk sommar!