HLR och första hjälpen kurs

HLR och första hjälpen kurs

HLR och första hjälpen kurs en del av Brandfast Sverige AB

Alldeles för många människor dör i onödan. Var med och rädda liv genom att lära dig första hjälpen och hjärt-lungräddning. Gå en av våra kurser, de är inspirerande och lätta att ta till sig, samtidigt blir du trygg med hur man ska hantera en nödsituation. Hjärtstartare i kombination med hjärt-lungräddning är enda sättet att rädda liv när någon har drabbats av hjärtstopp. Kurserna riktar sig mot privatpersoner, företag, föreningar och skolor. Samtliga kurser kan skräddarsys helt efter era behov. Tillsammans kan vi rädda liv!

998 omdömen om HLR och första hjälpen kurs

Emmy S
Skrev om HLR och första hjälpen kurs en del av Brandfast Sverige AB

Bra upplägg. Kursledare som är riktigt kunnig och med en toppen förmåga att tala

Evalena K
Skrev om HLR och första hjälpen kurs en del av Brandfast Sverige AB

Trevligt bemötande, bra och informativ undervising

Viktoria K

Väldigt proffsig HLR utbildning

Jyrki V
Skrev om HLR och första hjälpen kurs en del av Brandfast Sverige AB

Tydlig och inspirerande föreläsare. Rekommenderar kursinnehållet och Gillis Nordin till andra som funderar att gå HLR kurs

Louise J
Skrev om HLR och första hjälpen kurs en del av Brandfast Sverige AB

Proffsig, tydlig och lyhörd för våra önskemål. Rekommenderas!

Robert V
Skrev om HLR och första hjälpen kurs en del av Brandfast Sverige AB

Trevligt och duktig personal. Bra praktiskt övningar och bra utbildnings material.

Stefan B
Skrev om HLR och första hjälpen kurs en del av Brandfast Sverige AB

Väldigt bra kursledare Utbildningen med HLR är väldigt givande för att kunna rädda liv. Jag har gått denna kurs tidigare för länge sedan men en uppdatering är aldrig fel.

Erik N
Skrev om HLR och första hjälpen kurs en del av Brandfast Sverige AB

Bra och pedagogisk utbildning i HLR. Det var trevligt och hon som höll den var väldigt kunnig.

Julia G
Skrev om HLR och första hjälpen kurs en del av Brandfast Sverige AB

Väldigt trevlig utbildare! Det blev personligt på ett bra sätt under utbildningen. Man förstod allvaret i situationerna utan att skrämmas från att använda HLR mm:)

Hanna L
Skrev om HLR och första hjälpen kurs en del av Brandfast Sverige AB

Gick en HLR-kurs med hjärtstartare. Det var väldigt lärorikt och bra med mycket praktiskt övning! Tycker även det var bra att vi pratade om att många personer är rädda för att rycka in eftersom man är rädd för att göra fel, vilket såklart är jättedåligt! Känns betryggande att gå ifrån kursen med tankesättet att så länge jag griper in så ökar jag chanserna att personen i fara överlever markant, även om jag inte gör allt 100% rätt.