BTA bygg & entreprenad AB

BTA bygg & entreprenad AB

btabygg.se
  • Badge2023

Välkommen till BTA Bygg & Entreprenad AB! Vi är ett byggfirma som utför alla typer av byggtjänster runt om i Stockholms län. Vi finns här för att hjälpa dig med allt från nybyggnation till badrumsrenovering till platt- / golvläggning. Under våra arbeten har vi även god möjlighet att ta hjälp av underentreprenörer inom el och...

24 omdömen om BTA bygg & entreprenad AB

Sedan starten hos Reco 2021

Pernilla W
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Super trevliga och professionellt utfört arbete. Snabba, noggranna och höll rent efter sig. Många stora stjärnor får ni och kommer garanterat att anlita BTA bygg igen

Staffan A
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Jag fick kontakt med BTA via offerta.se när vi skulle bygga ett större förråd med el och vatten. Efter ett platsbesök fick jag en tydlig offert utan konstigheter. Bygget utfördes punktligt, proffsigt och med trevligt gung.

Ahood G
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Noggrann, hitta lösningar på alla problem och snabbt jobb i tid.

My M
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Hade rivning av vägg och ommålning av tak o väggar. Är väldigt nöjd. Supertrevligt bemötande!

Weronica A
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Taulant har varit helt fantastisk, alltid svarat snabbt på sms och samtal, gjort det lilla extra och haft oändligt med tålamod och svarat på tusen frågor. Lite språksvårigheter med andra personer som varit på plats i huset men Taulant har alltid ryckt in och löst saker. Alla har varit tillmötesgående och hjälpt till vid behov, tex tagit emot leveranser till huset när jag inte varit på plats. Jag är jättenöjd och glad över mitt fina badrum.

Markus Å
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Kan STARKT rekommendera detta företag. Väldigt duktiga snickare som gjorde ett fantastiskt jobb hos mig. Dem var så enormt skickliga och noggranna. BTA bygg kommer definitivt vara dem första jag hör av mig till nästa gång jag vill ha hjälp med något. FEM +++++

Adrian C
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Vi har byggt ett helt hus i Åkersberga och haft kontakt med många byggare och leverantörer av alla dess olika slag under 2 års tid. BTA Bygg & Entreprenad AB har verkligen imponerat oss på alla sätt. Otroligt snabba med hembesök, effektiva med jobb och noggranna. Man behöver inte ha en klump i magen över en kryddad faktura heller som ju tyvärr är så vanligt i den här branschen. På sikt hoppas vi kunna komma i mål med fler projekt med BTA, rekommenderar starkt.

Malena Sofie A
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Trevligt bemötande samt tydlig och ordentlig information kring vad som skulle göras. Har använt BTA flera gånger, bla till köksrenovering och puts av fasad. Dom har varit snabba och effektiva i sitt arbete och om jag haft någon synpunkt så har dom fixat det direkt enligt mina önskemål.

Ehsan D
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Mycket duktiga och trevliga hantverkare som levererade med högsta kvalité! Vi rekommenderar dem varmt till andra som vill ha ett proffsigt gäng👍

Richard S
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Bra och pålitliga. Kommer anlita igen.

Joe H
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Vi anlitade BTA Bygg för totalentreprenad av nytt badrumsuppbyggnad på övervåningen av vårt nybyggda smålandsvillan hus. Av samtliga entreprenader som vi pratade med och offerter vi fått in var BTA Bygg den mest proffsiga. Kunniga, lätt att kommunicera och ha att göra med. Effektivt snabba. Regelbundet avstämning för att säkerställa att vi är nöjda hela vägen. Certifikat och intyg samt garantier och referenser på arbetet var även något som gjorde att vi valde BTA. Varma rekommendationer från oss!

Thomas B
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

BTA bygg & entreprenad AB bytte fönster i hela villan under en vecka i juni 2023. Vi är mycket nöjda med deras arbete. Arbetet gjordes snabbt, till ett riktigt bra pris och slutresultatet blev mycket bra.

Marem K
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Fantastiskt och jättetrevligt bemötande av företaget! Jag hade mycket positiva förväntningar, dem var punktliga och mycket professionella i sitt arbete. Upplevelsen var otroligt bra och om det nånsin skulle behövas något igen så kommer jag tillbaka till BTA bygg & entreprenad AB!

Tomas M
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Mycket nöjd med BTA bygg. Under arbetes gång fick jag löpande information om lösningar. Mycket trevligt bemötande samt förtroendeingivande .Arbetet gällde fuktskada i kök. Har inget att klaga på. Kan verkligen rekommendera BTA bygg. Anlita firman så är ni i trygga händer

Daniel J
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Mycket proffsigt och bra genomfört enligt plan. Mycket hjälpsamma och trevliga.

JOHAN S
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Trevliga, ärliga, punktliga, noggranna. Hårt arbetande men med en tanke bakom allt. Gjorde allt vi kom överens om och mer under arbetet med att putsa om vår fasad. Slutresultatet ser otroligt bra ut och jag kan verkligen rekommendera dom varmt. Vi kom överens om ett fast pris för arbetet men inget material har varit "billigt" utan genomgående hög kvalitet på allt material och inga steg i någon del av kedjan hoppades över.

Fanny Julia Elise E
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Jättenöjd med målningen av min lägenhet! Bra samordnat med spackling och slipning samt målning, snabbt och effektivt till ett rimligt pris. Mycket flexibla och uppfyllde alla mina önskemål! Tusen tack!

Daniel J
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Renoverade vår hall. Allt var snyggt genomfört, väl kommunicerat och helt enligt tidsplan och till ett bra pris! Allt man kan önska. Rekommenderar starkt!

Thomas N
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Mycket bra kundbemötande och kommunikation. Ansvarsfulla hantverkare som levererar bra kvalitet i utlovad tid.

Björn Fredrik E
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Mycket bra bemötande och snabb hantering med stor flexibilitet när vi åtgärdade vattenskadan i vårt kök. Vi är mycket nöjda med kvaliteten på genomfört arbete.

Adrian C
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Jag blev redan efter min förfrågan väldigt bra bemött av företaget. besök i hemmet någon dag efter min förfrågan och sedan en offert inom några dagar. Vi är mycket nöjda med jobbet som utfördes.

Rafet L

Professionella, duktiga, trevliga, ödmjuka. Jag rekommenderar varmt BTA bygg

Malena Sofie A
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Vi fick hjälp med puts samt målning av Fasad. Då vi inte hade så bra koll på just puts så kändes det väldigt bra att vi fick se bilder och förklaringar på hur och vad man gör av företaget. Bra bemötande och hjälpsamma. Kommer absolut anlita dom igen när vi behöver.

Kati D
Skrev om BTA bygg & entreprenad AB

Jag anlitade BTA bygg för totalrenovering av badrum samt målning av ett rum. Firman var hyfsat nystartad så det var en liten chansning. Men fick ett väldigt bra intryck efter första besöket. Professionellt bemötande och väldigt trevlig! Taulant var projektledare, han var väldigt noggrann, kom med förslag på lösningar och hade koll på allt genom hela renoveringen. Jag blev löpande informerad om vad som hade gjorts och vad som ska ske näst. De småsaker jag hade att anmärka på (jag är väldigt petig) blev fixade på en gång...