Lagerhaus

3.3

3 omdömen om Lagerhaus

Rickard L
Skrev om Lagerhaus

Lagerhaus är Lagerhaus. Du kan förvisso hitta en hel del roliga prylar (som givetvis finns i princip alla andra Lagerhausaffärer också), men priserna är inte något att skryta med. Likvärdiga varor kan du hitta 20-30% billigare på en handfull ställen runtom i stan vilket iaf för mig är en rätt stor nackdel. Annars relativt underhållande att botanisera bland grejerna som sagt.

Ami H
Skrev om Lagerhaus

Lagerhaus kändes nytt och fräscht när det kom. Sedan dess har det vuxit upp oändligt med liknande affärer. Lagerhaus på triangeln är väl inte den mest välsorterade jag varit i, men är ändå lite småtrevlig att titta in till. Den gör sig bra här. Och lite fynd måste jag ju tillstå att jag gjort här, en mjuk röd pläd och fina glaslyktor till bra pris.

Kerstin A
Skrev om Lagerhaus

Lagerhouse finns här och nere på stortorget. Samma sortiment så var du handlar spelar ingen roll beror snarare på vart du har närmare att ta dig till. Lite orginella och roliga saker finns här. Färger råder i denna butik. Allt ifrån ett roligt tryck på en vanlig disktrasa till en snygg skål finns att fynda här. Priserna är relativt låga och servicen är helt ok. Så, letar du efter en present eller vill ha något roligt till ditt hem så titta in här på Lagerhouse. Butiken får 4/5 recos.