Bygg och Fuktkonsult AB

1.6

5 omdömen om Bygg och Fuktkonsult AB

Marina Rostislavovna V
Skrev om Bygg och Fuktkonsult AB

Anlitat honom för konsultarbete. "Konsulten" klarar inte det digitala. Kan inte skicka via mail , bifoga dokument, ladda ner bilder. Erkänner inte sina fel och tjurar när man påpekar. Kräver mig på en saftig faktura trots att vi hade en överenskommande pris. Christian Koch är inte kvalificerad för dagens krav. Svårt att ha och göra med. Gammaldags kunskap och altitud. Jag förbannar denna dag vi hittade honom.

Linda W
Skrev om Bygg och Fuktkonsult AB

Hemskt. Hade jag kunnat ge noll av fem hade jag gjort det.

Mattias B
Skrev om Bygg och Fuktkonsult AB

Jag anlitade honom på grundval av två andra vänners utlåtande. Båda mycket positiva. Det gällde överlåtelsebesiktningar och i mitt fall (som köpare) var undersökningen både metodisk och grundlig. Eftersom huset är en salig blandning av tillbyggnader under många decennier såg jag hans långa erfarenhet som mycket positiv. Både gott "socialt" och professionellt bemötande, alltså kan jag inte på något sätt instämma i de andras omdömen. Min känsla är att de som är kritiska är de vars hus besiktigas. En köpare ser ju positivt på en sådan nagelfarning! /Mattias

S
Skrev om Bygg och Fuktkonsult AB

En otrolig pajas och lurendrejare,pratade mer om sig själv än om huset han skulle besikta. Otrevlig och spydig i sina kommentarer. Tog 4,5 timme för att utföra en besiktning på ett väldigt litet hus och enligt anticimex som jag talade med dagen efter skulle det tagit max 2 timmar. rekommenderar honom inte till någon såvida ni inte vill ha honom hos er hela dagen!!! Mådde så fruktansvärt dåligt efter hans besök,riktigt otrevlig människa!

Carl W
Skrev om Bygg och Fuktkonsult AB

Rekommenderbar? Knappast... Saknar allt som kan liknas service. Frånvarande och intetsägande, tom hantverkarna häpnade över dennes arbetssätt. Orkade inte bestridade den salta fakturan då man ville så snabbt som möjligt glömma och förtränga det dåliga valet av konsult.