Byggkonsulten i Vendelsö AB

1.8

4 omdömen om Byggkonsulten i Vendelsö AB

Dan G
Skrev om Byggkonsulten i Vendelsö AB

Oseriös yrkesman enligt mig. Ger otydliga och luddiga svar, mycket svår att förstå. Vi blev mycket missnöjda med besiktningen som den här besiktningsmannen gjorde, ett felfall i ett badrum upptäcktes inte. har i alla fall fått en viss upprättelse. Tors 18/4-13 dök nämligen den här besiktningsmannen upp i fuskbyggarna i TV4. Titta på det programmet så kommer ni att förstå. Tack TV4 och fuskbyggarna.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Johan M
Skrev om Byggkonsulten i Vendelsö AB

Otydlig, tar lättvindigt på saker. Att det finns felfall i badrummet upptäcker inte besiktningsmannen. Protokollet lämnas fritt att tolka som man själv vill. I efterhand vill han inte kännas vid att han gjort fel. FRUKTANSVÄRD

Marcus B
Skrev om Byggkonsulten i Vendelsö AB

Anlitade företaget för besiktning som köpare av hus. Mycket nöjd, på gräns till fem reko. Gick grundligt igenom fastigheten och förklarade och gav råd om åtgärder på ett tydligt sätt. Fick ett utförligt och välformulerat protokoll.

Carlos D gillar detta
Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Anna A
Skrev om Byggkonsulten i Vendelsö AB

Genomgående väldigt opedagogisk och vi fick ett prototoll där en repa i takplåten kunde innebär risk för fuktskador (ett sätt att helgardera inför framtida ansvar?). Denna besiktning gav oss ingenting förutom en räkning.

Johan M och Carlos D gillar detta