Cabo Fönsterputs

Ring 073-546 59 59 cabofonsterputs.se

25 omdömen om Cabo Fönsterputs

Johan G
Skrev om Cabo Fönsterputs

Utför ett bra arbete. Kan ställa upp efter arbetstid Vi är nöjda

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Torbjörn M
Skrev om Cabo Fönsterputs

Vi kan rekommendera Cabo Fönsterputs har anlitat dom de tre sista åren till våra fönster. Arbetet utfört till vår belåtenhet.

Christian
Skrev om Cabo Fönsterputs

Anlitade Cabo Fönsterputs och de överträffade verkligen mina (högt ställda) förväntningar. Trevligt bemötande, levererade på tid och duktig fönsterputsare, precis så man vill att det ska funka!!

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Roland
Skrev om Cabo Fönsterputs

Rekommenderar detta företag pga snabb åtgärd och proffsigt bemötande Kommer anlita Cabo igen

Henrik S
Skrev om Cabo Fönsterputs

Proffsigt, trevligt och superbra jobb! De råkade repa ett fönster men bytte ut det direkt utan tjafs. Väldigt imponerad!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Anna F
Skrev om Cabo Fönsterputs

Trevlig fönsterputsare, strålande resultat. Tänker aldrig mer putsa fönster själv.

Åsa Å
Skrev om Cabo Fönsterputs

Väldigt proffsigt arbete och trevligt bemötande. Jag kan varmt rekomendera Cabo fönsterputs. Åsa Ångström

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Lena G
Skrev om Cabo Fönsterputs

Max var hos oss och putsade våra fönster. Supernice kille som gjorde ett supernice resultat! Kan bara rekommenderas!!!

Christina F
Skrev om Cabo Fönsterputs

Bra utfört. Glad och trevlig kille, välkommen åter

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2183 omdömen 4.7 av 2183 omdömen

Kicki R
Skrev om Cabo Fönsterputs

Svåra att få tag i, men utmärkt fönsterputsning.

Mia v
Skrev om Cabo Fönsterputs

Glada och snabba, allt var enkelt, från beställning till ett utmärkt resultat. Skulle aldrig falla mig att anlita någon annan nu:)

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Hans M
Skrev om Cabo Fönsterputs

Jag kan rekomendera CABO Fönsterputs. Bra service och bra resultat..

Åsa B
Skrev om Cabo Fönsterputs

Jag är mycket nöjd med CABO fönsterputs. Det gick snabbt och blev bra putsat. Jag rekommenderar gärna företaget.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Jeanette B
Skrev om Cabo Fönsterputs

En mycket trevlig kille som putsade mina fönster. Han var snabb, effektiv och slutresultatet blev toppen. Är supernöjd med cabo!

Rebecca
Skrev om Cabo Fönsterputs

Kontaktade företaget för fönsterputs inför försäljning av vår lägenhet. Vi hade bokat dag och tid för fönsterputs men pga av renovering av vår fasad var vi tvungna att ändra tiden. Men byte av datum och tid var aldrig ett problem för Cabo utan de var mer än hjälpsamma. Ett väl utfört arbete, trevlig personal och mottagande samt det lilla extra som gjordes, vilket var fönsterputs av porten så att huset skulle se välkomnande ut inför visningen. Helt klart prisvärt och Cabo kommer att anlitas till vårt nya hem.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Peter B
Skrev om Cabo Fönsterputs

Dom håller vad dom lovar. Grymt resultat, trevlig samt otroligt snabba. Rekommenderas starkt. /Peter

Ann-Charlotte D

Mycket bra. Robban trevlig att ha att göra med. Jag är nöjd. Ann-Charlotte D

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Simon Ö
Skrev om Cabo Fönsterputs

Trevlig och social kille . Gjorde ett kanon fint jobb med mina fönster. Tack och på återseende

Joakim B
Skrev om Cabo Fönsterputs

Vi ringde Cabo för att höra lite om kostnad. De var riktigt på hugget och erbjöd ett bra pris och att de kunde komma redan samma vecka. Vi bokade direkt såklart. När dagen kom var de punktliga, killen som tvättade fönstren var både trevlig och duktig. Vi hade inte en enda fläck på fönstrena (ända tills barnen kom hem...) när han var klar. Det var verkligen värt varenda krona. Vi kommer lätt ringa Cabo nästa gång det är dags för fönsterputs.

Jakob D och 5 andra gillar detta
Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Anna-Lena Amala T
Skrev om Cabo Fönsterputs

Cabo Fönsterputs är outstanding!, jag är mycket nöjd med både fönsterputsningen och personerna som utfört putsningen! Jag kommer att anlita Cabo igen!

Margareta L
Skrev om Cabo Fönsterputs

Punktliga, noggranna och trevliga. Jag kommer säkert att återkomma om fönsterputs igen.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Karin O

lättlillgängliga snabba effektiva

Eva P
Skrev om Cabo Fönsterputs

Trevliga personer som utför ett mycket bra jobb och håller vad de lovar i kvalitet, tid och pris.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Kerstin L

Trevlig och social person

Ann-Charlotte P
Skrev om Cabo Fönsterputs

Jag är mycket nöjd med både arbetet och bemötandet jag fick när jag anlitade företaget.