Café Avenyn

3.0

4 omdömen om Café Avenyn

Ada B
Skrev om Café Avenyn

Blev magsjuk! Köpte igår två portioner lunch-lax på Avenyn. Vi tog med till jobbet jag och en kollega. Den var inte god det var den inte. Den smakade gammalt och hade jag haft tid borde jag gått tillbaka med en gång samt slutat äta. En timme efter att vi ätit upp blev både jag och kollegan dåliga imagen. Inte kul. Gick idag tillbaka idag för att få tillbaka pengar och varna lite för en miss i matlagningen. Jag tror inte att Avenyn har genomgående dålig mat men det hade uppenbarligen blivit fel på den mat vi köpte. Detta...

Kakbloggen G
Skrev om Café Avenyn

Prisnivå: Kaffe och semla 65 kr Atmosfär/klientel: Väldigt blandad klientel, affärssnubbar, tonårskids, nyblivna mammor. Klassisk konditorikänsla. Utbud: Det mesta man kan hitta i ett klassiskt svenskt konditori med bullar, tårtor, klassiska kakor som hallongrottor och kolakakor. Service/personal: Trevlig, men inget utöver det vanliga. Smak: Bra grejer, men inget extra. Utseende: Modell svenskt tantfik 1a, det man förväntar sig. Tyvärr var semlan allt för hög vilket gjorde kniv och gaffel nödvändig. Annat: - Läs fler recensioner på kakbloggen.se

Jenny F
Skrev om Café Avenyn

Riktigt mysigt ställe med lite murrigt skön inredning. Dessutom svingod chailatte. Hit går jag Gärna igen!

ANDREAS I
Skrev om Café Avenyn

Klassiskt konditori med bra kvalitet. Jag tog en kaffe och princesstårta när jag var där. Ett ställe där man kan sitta i timmar i de sköna sofforna. Sticker ut bland alla Starbucks-kopior i Stockholm.