Café Mazzarini

Café Mazzarini

3 omdömen om Café Mazzarini

Victoria T
Skrev om Café Mazzarini

Bra och god mat. Fin utsikt mot gamla stan.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7931 omdömen 4.3 av 7931 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Nikke L
Skrev om Café Mazzarini

Hit går jag oftast för att få min dagliga espressodos de dagar jag jobbar i eller i närheten av Gamla Stan. Ligger skönt placerat på "udden" av Kornhamnstorg, strax ovanför Karljohansslussen och Debaser. Kaffet är super och betjäningen toppen. Publiken har stammiskvaliteter och de felparkerade bilarna utanför kan med fördel användas som bardisk när alla borden är upptagna i solskenet. De grillade mackorna är dessutom ljuvliga och man har ett riktigt bra system för fakutrering av stammisar från företagen i krokarna. Mazzarini växer med tiden. Höjer nu fyran till en femma, det är de värda.

Magnus B
Skrev om Café Mazzarini

De bägge gossarna som förser gamla stans kulturkrumelurer och förbipasserande med gott morgonkaffe och macka har en snyggt kärv framtoning. Gaypubliken bör göra en omväg any day of the week and twice on Pride parade.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4118 omdömen 4.0 av 4118 omdömen