Café Tratten Södertälje AB

3.2

9 omdömen om Café Tratten Södertälje AB

Moris E
Skrev om Café Tratten Södertälje AB

Definitivt ett av Södertäljes mysigaste café med god mat, både lunch och servering, samt trevlig personal. Vill man sitta ute lite mer ostört så finns bakgården, eller övervåningen med gammaldags känsla.

Linnea I
Skrev om Café Tratten Södertälje AB

Södertäljes bästa café, bra priser och fläskfilé smörgåsen är magisk!. Har spenderat timmar på detta ställe. Uteserveringen är toppen. Dock är det väldigt slitet och behöver renoveras, deras tidigare rökrum har lämnat en jobbig lukt efter sig.

Joakim S
Skrev om Café Tratten Södertälje AB

Bra fika med överkomliga priser i en, speciellt på sommaren, trevlig miljö. Tyvärr har man börjat tappa konceptet när det gäller stämningshöjande åtgärder.

Nicklas R
Skrev om Café Tratten Södertälje AB

På sommaren är det riktigt skönt att sitta i skuggan på uteserveringen. Mackorna är riktigt goda, salladerna kan jag inte beklaga mig över och bakverken smakar som bakverk ska. Priserna är acceptabla och bemötandet neutralt. Gratis påtår gör att man kan sitta där länge.

Paul A
Skrev om Café Tratten Södertälje AB

Supergoda mackor och mysigt på sommaren. Vi går dit med våra hundar. Vi kan varmt rekommendera Tratten.

Eva J
Skrev om Café Tratten Södertälje AB

Mycket gott bröd och smörgåsar.Det jag reagerar på är att det är så smutsigt och slitet. Visst ska det se gammalt ut men rent och snyggt kan det väl vara ändå!

Linéa S
Skrev om Café Tratten Södertälje AB

När jag vänligt påpekade att jag hade fått grus i min mat fick jag snäsigt tillbaka "hur ska jag kunna veta att du inte laggt dit det själv?". Tråkig attityd! Jag går aldrig dit igen!

Ingela K
Skrev om Café Tratten Södertälje AB

Toppenställe på sommaren för oss hundägare. Trevligt bemötande, goda bakverk, ibland musik av Café Atlas - superbt!

Amanda E
Skrev om Café Tratten Södertälje AB

Tratten är ett av mina favoritcaféer och hit går jag ofta. Vad som är lite speciellt är att det ligger i ett väldigt gammalt hus, och även inredningen är anpassad efter detta. Det känns lite som att komma hem till Carl Larsson med gamla möbler som alla är olika, bonader på väggarna och mattor på golvet. Maten är god och sallader och mackor alltid väl tilltagna, här snålar man inte. Dessutom finns det en massa goda kakor och bakverk från det egna bageriet. Och allt till bra priser. Riktigt mysigt café som absolut är värt ett besök!