CarAuto

CarAuto

www.carauto.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till CarAuto! Vi hjälper dig att hitta din nya drömbil såväl som att sälja eller byta in din gamla bil. Vi har många år inom bilbranschen och vet vad som krävs för att du ska bli så nöjd som möjligt med din bilaffär. Hos oss hittar du alltid ett 30-tal begagnade bilar. Vi kan även erbjuda en förlängd garanti via...

40 omdömen om CarAuto

Sedan starten hos Reco 2020

Mikael P
Skrev om CarAuto

Köpte en XC60 2015 samt bytte in min bil samtidigt och detta hanterades väldigt smidigt. Även när jag fick problem med nya bilen efter 1 vecka så togs detta på högsta allvar och Carauto stod för kostnaden av reparationen. Väldigt trevligt bemötande av Lars på Carauto. Rekommenderar att köpa bil här om man vill ha en smidigt hanterad affär. Tack Lars

Helena Sofia T

Sålt flera bilar till Carauto och alltid lika smidigt och proffsigt! Väldigt fint bemötande varje gång. Enkelt och pengarna på kontot som avtalat. Rekommenderar denna firma stark och kommer använda den igen

Angelica Sofia E

Om jag kunde sätta mindre än 1 hade jag gjort de. Sjukt otrevligt bemötande

Anders L
Skrev om CarAuto

Har varit kund hos CarAuto sedan många år och alltid haft ett trevligt , affärsmässigt korrekt och problemfri relation

Mikael V
Skrev om CarAuto

Har köpt bilar hos Lars på CarAuto i några år nu, och det är lätt att förstå varför, servicen är på toppnivå! Bra bilar och bra priser! Har även sålt några bilar och vi har alltid kommit överens. Rekommenderar ett besök hos CarAuto om du är på jakt efter en bil.

Mikael N
Skrev om CarAuto

Bra bemötande, seriös bilhandlare, Upptäckte att båda solskydden va trasiga samt att batteriet på bilen är svagt, men i övrigt kanon 👍🏻 Det är ju ingen ny bil 😉 Detta fixar jag själv.. // Mikael Mini Copper

Anton L
Skrev om CarAuto

Jag är mycket nöjd över min upplevelse av att sälja min bil till Carauto. Affären gick smidigt och snabbt utan några omständigheter. Personalen var professionell och effektiv, vilket gjorde processen mycket bekväm. Jag kan varmt rekommendera Carauto och kommer definitivt vända mig dit igen.

Niklas T
Skrev om CarAuto

Jag köpte en audi a3 som jag är riktigt nöjd med, mycket god bemötande av säljare. Rekommenderas.

Mariusz M
Skrev om CarAuto

Köpt en V40 av CarAuto, Super smidig affär å väldigt god bemötande av Lars. Rekommenderar starkt CarAuto Kommer att va återkommande kund.👍🏽😊

Jeanette H
Skrev om CarAuto

Proffsigt bemötande. Känner mig väl omhändertagen som kund. Enkelt o smidigt att göra affär.

Christer S
Skrev om CarAuto

Mötet med Car Auto har varit väldigt bra från början till slut! Mina förväntningar när man går till bilfirma har alltid varit lite osäkert men när man mötte Car Auto blev fick man förtroende. Då jag bestämde mig för min S60 fanns det inga tveksamheter. Rekommenderar Car Auto.

Leif Sune Bertil P

Super nöjd med Lars på CarAuto. Så skall ni köpa bil så rekommenderar vi denna firma. Bra service och mycket hjälpsam

Pierre P
Skrev om CarAuto

Vi kan varmt rekommendera CarAuto. Vill ni ha hjälp genom hela ert köp så ska ni gå till Lars . Han tar sitt ansvar och löser problem som finns .

Karolina K
Skrev om CarAuto

Fick superbra hjälp av Lars att köpa min fina v60. Inga som helst problem med bilen och det är nog den bästa bilen jag ägt. Tack igen, för en superbra och smidig affär!

JULIA G
Skrev om CarAuto

Rekommenderar verkligen Lars och CarAuto! Jag har både sålt och köpt bil av Lars, och kommer aldrig köpa bil någon annanstans igen. Allt går så smidigt och man känner sig trygg under hela processen, han ger toppenservice både under och efter köp. En bilhandlare som kan sitt område och som vi känner stor tillit till! Rekommenderas varmt!

Ronnie S
Skrev om CarAuto

Kjempe bra service, veldig fornøyd. Vi kjøpte en Volvo XC60. Kommer til å ta kontakt når vi skal bytte bil. Kan anbefales.

Marcus B
Skrev om CarAuto

Har varit i kontakt med dom ett flertal ggr å alltid ett bra bemötande, då jag bor en bit därifrån så är det viktigt för mig att man utlovar det man säljer å står för det man säger, å så upplevde jag det verkligen som, hade frugans bil i inbyte å han tog den i mellan å blev relativnöjd trots allt även om den togs i mellan. Affären gick mycket bra å smidigt till så det hela slutade med att även jag hitta en bil 5månader senare, så kan verkligen ge högsta betyg så för mig blir det 5 av 5 så om ca 1år syns vi igen kanske innan för hintat om vad jag önskar så kanske tidigare 🙏 , tack Lasse /på CarAuto

Lars G
Skrev om CarAuto

Seriöst och kunnigt bemötande.Nöjd med min nya bil.

Van Duc H

Super nöjd! Allting bra! Allt är enkelt och snabbt. Lars är väldigt snäll

Arshad A
Skrev om CarAuto

Bemötande var ärligt och affären gick smidigt och ärligt.

Måns Jesper K

Om du gillar bilhallar med marmorgolv och flott reception så är CarAuto i Mölndal ingenting för dig. Men om du är ute efter en engagerad och pålitlig bilhandlare är det hit du skall gå. Vi hade letat ett tag efter en bättre begagnad Volvo V70. Och just en sådan fanns hos CarAuto till ett rimligt pris. Bilen provkördes grundligt och affären gjordes upp. Efter några dagars användning fick bilen problem med oren motorgång. Och nu var vi väldigt glada att vi köpt bilen på rätt ställe. Lars (som äger och driver firman)...

Mikael B
Skrev om CarAuto

Trevligt bemötande av Lars! Bilen som jag köpte var helt som beskrivit i annoncen och pr. telefon - vilket är viktigt när man reser från Malmö till Göteborg för at vardera bilen. Jag köpte bilen och allt föregick i en lugn och trygg atmosfär utan stress eller otålighet. Jag är mycket nöjd!

Claes R
Skrev om CarAuto

Andra bilen jag köper av Lars på CarAuto och tror inte det blir den sista. Super trevligt och seriöst bemötande.

FREDRIK B
Skrev om CarAuto

Jag har letat länge efter bil och till slut fastnade jag för CarAuto i Mölndal. Bestämde träff med Lars och provkörde bilen och blev mycket nöjd och slog till direkt. Lars skickade med vinterdäck och vi åkte hem till Jönköping. Upptäckte senare att ett av vinterdäcken hade en stor reva så jag provade att kontakta Lars och förklarade läget. Utan att tveka så sa han att han betalar för 2 nya däck. Jag kommer att rekommendera mina vänner att kontakta CarAuto när de ska skaffa bil.

LINUS T
Skrev om CarAuto

Inte första och inte heller sista gången jag gör affärer med Lars, har köpt bil av honom och det är andra gången jag sålt bil till honom och precis som första gången så fick jag en rättvis peng för bilen, trots en tår eller 2 efter att ha vinkat farväl till min kära golf R så kändes det ändå bra! Vill man ha en personlig bilförmedlare som man kan komma tillbaka till då är Lars den bästa jag känner till, och då har jag nog pratat med iallafall 50% av alla bilsäljare i göteborg.

Peter Linus F

Absolut högsta betyg på allt ifrån första bemötande till eventuell service efter köp. För mig och min fru var Lars bemötande precis det vi letade efter. Men inbyte av våra gamla bil till ett rättvist pris, och köp av en bil som passar våra behov perfekt inför kommande tillökning av familjen. Lars förstår verkligen värdet av nöjda och återkommande kunder, och att inte försöka tjäna mer på dem. Hit kommer vi tillbaks!

JENNIE M
Skrev om CarAuto

Jag är otroligt nöjd med Lars och CarAuto. För mig var det viktigt att känna mig trygg i affären och jag var på många ställen innan jag kände mig trygg med att slå till och köpa bil. Lars var hjälpsam hela vägen och svarade på alla mina frågor pedagogiskt och ärligt. Han inger inte bara en trygghet för mig som köpare, han gör också det lilla extra, ordnar saker fast han inte själv tjänar på det, utan vara för att ge bra service. Bra med återkoppling och alltid tillgänglig när man har en fråga. Jag kommer inte köpa och sälja bilar någon annanstans i framtiden. Varma hälsningar /Jennie

PATRIK E
Skrev om CarAuto

Superbra service och smidig affär. Kan absolut rekommendera CarAuto till alla.

KRISTINA S
Skrev om CarAuto

Bästa service från första till sista kontakten. Supernöjd👍👍👍

ROGER H
Skrev om CarAuto

Jättenöjd med service och kontakt med CarAuto kändes tryggt, bra och framför allt fakta baserat :) Mvh Roger

Leif Kristian M

Jättenöjd med servicen med min kontakt med CarAuto kändes tryggt och bra. Mvh Kristian

ANNELI L
Skrev om CarAuto

Jag är jättenöjd med service, hjälp och min bil jag köpt från Carauto! Kan varmt rekommendera Carauto!

Jack Tommy O

Riktigt seriös och bra säljare, kommer definitivt komma tillbaka! Tack för affären!

Anton D
Skrev om CarAuto

Supernöjd med bemötandet och var väldigt proffsig genom hela affären. Kan rekommenderas!

Lorens K
Skrev om CarAuto

Snabb och smidig bilaffär. Nöjd!

Arman A
Skrev om CarAuto

Otroligt bra bemötande och en riktigt bra säljare. Jag och min sambo köpte en Volvo-bil. Medgörlig vid förhandlingssituationen, otroligt bra bemötande såväl innan som efter köpet. Hade en del frågor efter köpet om bilen. Han svarade omgående på alla mina frågor. Jag hade definitivt köpt en bil av honom i framtiden.

Magnus H
Skrev om CarAuto

Bra och rak försäljning. Ärlig och positiv upplevelse, rekommenderas!

Liselotte J

Alltid lika nöjd! På CarAuto får du bästa hjälpen vid ditt köp av bil.

Karin L
Skrev om CarAuto

Mycket nöjd. Fantastiskt bra service.

Jan L
Skrev om CarAuto

Köpte min bil via CarAuto. Mycket nöjd med bemötandet från säljaren/Företaget. Mina förväntningar på bilen samt leveransen överträffades. Kan varmt rekommendera CarAuto.