Carcenter i Kronoberg AB

2.2

9 omdömen om Carcenter i Kronoberg AB

Sebastian Ö
Skrev om Carcenter i Kronoberg AB

Väldigt enkelt och smidigt att göra affär hos carcenter! Berätta vad jag var ute efter, så fort dem hittat det jag var ute efter fick jag bilen inom en vecka. Hur bra som helst!

Johan F
Skrev om Carcenter i Kronoberg AB

Lätta att ha att göra med vid köp av beg bil. Smidig hemlverans.

John L
Skrev om Carcenter i Kronoberg AB

Köpte en bil på distans vilket kan vara nervöst men tycker allt funkar riktigt bra och bilen va så fin som bilder och säljer beskrev. Efter leverans anmärkte jag att 2 vinterdäck var slitna varpå 2 nya skickades direkt utan diskussion. Supernöjd och kommer säkerligen bli en återkommande kund!

JESPER H
Skrev om Carcenter i Kronoberg AB

Precis som alla andra omdömen innan min så kommer jag lätt ge dem 1 stjärna, vilket är 1 mer än de förtjänar. Vi köpte en bil av dem i höstas som visade sig ha massor av fel, trots en felfri varudeklaration: * Sätesvärmaren i förarsätet stängde av sig själv efter 30 sekunder innan den hann värma upp något betydelsefullt. * En lampa i det nedfällbara solskyddet fungerade inte. * En lampa för avgassystemet lyste orange på dashboarden. * Kylarvätskan läckte. Dessa fel upptäcktes alla ett i taget inom 2-månaders tid,...

Matilda Lisa C
Skrev om Carcenter i Kronoberg AB

Rekommenderar ingen att köpa bil från Car Center och dess ägare som inte tar ansvar gentemot sina kunder och i sin verksamhet. Svarar inte på en vecka, vägrar möta köparen för att lösa problem, slingrar sig och ger knappa och luddiga besked. Problemen började efter bara några veckor som vi haft bilen. Bilen var först inne 2 ggr för motorfel. Efter första gången den var inne och vi fick tillbaka den, kom vi halvvägs hem innan den havererade fick bärjas tillbaka till "bilhandlaren". När den ett par veckor senare fick motorfel...

John Simon Victor O
Skrev om Carcenter i Kronoberg AB

Ur uselt bemötande gällande reklamation av en bil jag köpt här. På mindre än 3.5 månad och 261mil har bilen haft motorfel 3 gånger varav 1 av gångerna var jag halvvägs hem efter att ha hämtat bilen på deras verkstad för motorfel. Jag kommer aldrig att köpa en bil här igen.

THORBJÖRN H
Skrev om Carcenter i Kronoberg AB

Fruktansvärt dåligt bemötande och ovilja att hjälpa till när bilen vi köpte av dom gått sönder bara en månad efter köpet. 3 månader garanti skulle ingå enligt köpeavtalet men det ville dom inte höra talas om. Avråder helt att köpa bil på detta företag.

John Simon Victor O gillar detta
NOOR ALDEEN Y
Skrev om Carcenter i Kronoberg AB

Jätte dåligt bemötande när det kommer till skador och reklamation.

John Simon Victor O och NOOR ALDEEN Y gillar detta
My G
Skrev om Carcenter i Kronoberg AB

Ni är inte ens värda en stjärna. Jag har köpt mer än 6-7 bilar under mitt liv och denna bilfirman lurar folk när de säljer bilen och när det gäller bilgarantin och service så ska det bara kosta, de är otrolig duktiga på att komma undan garantin för att kunna pumpa försäkringen. Sätt inte er fot där folk!

John Simon Victor O gillar detta