Carlbergs Lås AB

2.2

5 omdömen om Carlbergs Lås AB

Roger N
Skrev om Carlbergs Lås AB

Arbetet utfördes inte inom överenskommen tid och allt blev inte utfört som vi bestämt. Skador på dörren och skräp från förpackningar och skruvar låg slängda både här och där. Absolut krävs skriftlig offert och detaljerad skriftlig överenskommelse om vad som ska göras - muntligt verkar inte räcka. Har dessutom inte koll på sitt eget sortiment av lås och tillbehör.

v

Kalle N
Skrev om Carlbergs Lås AB

Tyvärr har jag haft en liten blandad erfarenhet av Carlbergs lås. De erbjuder bra pris och ett bra slutresult. Dock har inställningen till diskussion varit något bristfällig. Detta kan dock vara fråga om ett litet missförstånd...

H H
Skrev om Carlbergs Lås AB

Ringde till Carlbergs för att byta ut vårt söndriga lås till vår ytterdörr. Fick tid dagen efter och ett fast pris som jag betalade när arbetet var klart på plats. Så tackar för ett snabbt, seriöst och proffsigt utfört arbete. Nu har jag sparat ert nummer till nästa gång.

Per S
Skrev om Carlbergs Lås AB

Vi besökte Carlsbergs Lås för att få pris och boka tid för att byta lås i vår ytterdörr. Låssmeden kom punktligt och jobba på utan att säga något och när fakturan kommer så är den höjd nästan 50%! Utan att berätta något... Vi har diskuterat detta med Carlsbers och det enda de erbjuder sig att göra är att komma och montera bort halva låset, vilket ju är meninglöst. Dessutom lägger de på 50 kr i expeditionsavgift som grädde på moset. Undvik!