Cewe Sverige AB

3.5

4 omdömen om Cewe Sverige AB

DIANA V
Skrev om Cewe Sverige AB

Det sämsta företaget någonsin. 5.745,40 kr försvann från mitt bankkort och för annullerad beställning. De påstår att pengarna är reserverade och borde komma inom 14 dagar från beställningsdagen men det har gått mer än 17 dagar nu och vår bank säger att pengarna inte är reserverade och jag skickade bevis med bilder till CEWE att de tog ut pengarna 2 gånger för summan av 5.745, 40 kr två gånger, vilket är 11.490,8 kr. Dessutom, kvaliteten på de 6 fotoböckerna som jag beställde som skulle vara av högsta kvalitet, bilderna...

Qpaqex
Skrev om Cewe Sverige AB

Kunnig personal. De har mycket hemma. För amatör och semipro så finns mycket för fotografin. Jag har köpt en del saker här genom åren. Dock så tar de inte amex, vilket gör jag bara köper småsaker här. Synd. För de missar många affärer. Läget är fantastiskt bra.

Null
Skrev om Cewe Sverige AB

Jag är mycket nöjd! Köpt objektiv hos dem och är mycket nöjd med allt: service och pris. Man kunde dessutom ta med sig sitt kamerahus och få prova objektivet!! Det har jag aldrig varit med om i andra butiker jag handlat.

Kerstin A
Skrev om Cewe Sverige AB

En butik som säljer digitalkameror, fotoalbum etc. Framkallar dina bilder till ett bra pris. Jag äger även en vanlig kamera där jag håller mig till APS-film och framkallt mina filmrullar. Det tar en vecka innan du får dina kort (en aning långt) men, alternativet på en dag funkar också, visserligen får du betala mer. Digitalkameror som skyltas fint redan på utsidan får ett plus för erbjuande lockar eventuellt in dig om du är på jakt efter en sådan. Servicen är bra, trevlig personal och kön är aldrig särskilt lång så denna butik bör du besöka om du har vägarna förbi. Stället får 4/5 recos.

Johanna L gillar detta