China Ho Wah AB

3.6

5 omdömen om China Ho Wah AB

Jay W
Skrev om China Ho Wah AB

Supertrevlig personal. Visst är maten god men tyvärr så finner jag den lite medioker, jag vill ha en smaksensation då jag äter ute. Tyvärr så infinner den sig icke då jag ätit på Ho Wah de senaste gångerna. Kanske är temporärt, vem vet?

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Jakub T
Skrev om China Ho Wah AB

Här har jag aldrig under dom ca 15 år vi ätit här med familjen blivit besviken.Kan rekommendera dom flesta rätterna.Trevligt bemötande och ganska lagom portioner

Silvia H
Skrev om China Ho Wah AB

Jag blev besviken när jag åt här. Ganska små portioner för att vara kinamat. Alla grönsaker var från burk eller frysta :-( Det som var kul var att dom har ett stort akvarium med stora fiskar som min lille son tyckte var väldigt intressant att titta på

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7925 omdömen 4.3 av 7925 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Kim K
Skrev om China Ho Wah AB

En väldigt lugn restaurang men snabb servering och otroligt god mat. Väldigt billigt om man ser till kvaliteten på maten. Restaurangen är sällan överbesökt vilket betyder att man utan bokning kan komma in 20-30 personer och få bord och betjäning direkt. Klart en restaurang att rekomendera.

Henrik H
Skrev om China Ho Wah AB

Mycket god kinamat med bra priser. Servicen på restaurangen är inte 100% men personalen är trevlig. Rekomenderas!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8079 omdömen 4.3 av 8079 omdömen