Ciao Ciao Grande

Ciao Ciao Grande

Ring 08-667 64 20 www.ciaociaogrande.com
4.3

Ciao Ciao Grande serverar suveräna pizzor, italiensk Ala Carte och luncher. Vi har ett brett utbud av italienska viner med vårt eget vinmärke som bordsvin och självklart har vi fullständiga rättigheter.

9 omdömen om Ciao Ciao Grande

Nihad R
Skrev om Ciao Ciao Grande

Enligt mig, Stockholms bästa pizzor! Lite dyrare, mycket bättre. Har mycket trevlig personal. Gillar deras Tunay Special.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Pavas M
Skrev om Ciao Ciao Grande

Både pastan och pizzan smakar bra! Ett mycket bättre val än Vapiano för de extra slantarna! Missa inte Gino till efterrätt!

Linn J
Skrev om Ciao Ciao Grande

Riktigt grym pizza och pasta restaurang med jättegod mat och till väldigt bra priser! Det är trevlig personal och restaurangen ligger bra placerad mitt i stan.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Elin O
Skrev om Ciao Ciao Grande

trevlig och skämtsam personal som bjuder på både pizzasallad och ett gott skratt.

susanna b
Skrev om Ciao Ciao Grande

mmm jag älskar pizzan här! pizza är inte pizza utan det är pizzerian som gör pizzan, vilket denna gör bra!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Martin S
Skrev om Ciao Ciao Grande

Väldigt goda pizzor med en bra botten. Många olika alternativ och roliga ingredienser. Trevlig personal.

Erik P
Skrev om Ciao Ciao Grande

Mycket bra kvalitet och råvaror, värt varende öre. Pizzorna är lagom tunna, har bra form och är i en bra storlek. Dom är bra på att fullfölja specielbeställningar. Ciao ciao har ett mycket bra rykte. Det känns mycket lyxigt att äta där, man får inte dålig samveta av att beställa en pizza när man är ute. Annars brukar det kännas lite smått skabbigt. Om du inte har vart där så har du missat något stort.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Emma K
Skrev om Ciao Ciao Grande

Har både provat lunch och middag här, och båda gångerna har varit riktigt bra. Grym mat, trevlig personal, snygg men inte överarbetad inredning med ett plus för de coola lamporna. Deras hälsotalrik var så stor att jag inte hann äta upp allt, för mina vänner inte orkade vänta längre.. Enda nackdelen må vara att det nästan alltid är smockfullt.

Christian M
Skrev om Ciao Ciao Grande

Mycket bra pizza, ännu trevligare personal. Testa deras pasta med oxfilé- suverän! Brukar föredra take away, vilket funkar bra, alltid klart på utsatt tid.

Emma K gillar detta
Djurgårdsbrunn