Tarika J

194 omdömen om Tarika J

Sara O
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Hon är jätteduktig. Jag blev och blir så nöjd när jag går till henne.

Aluma S

Jag är jätte nöjd och Aiw hon är jätte duktig

Sussane E

Blev bemött mkt positivt av Tarika. Vi pratade lite om frisyr och jag gav henne fria händer - hon gav mig ett förslag på frisyr som jag skulle passa bra i. Jag blev bra klippt och blev supernöjd. Bara positivt.

Sussane H

Trevlig o proffsig flicka. Klippte och köpte mörk sprayfärg. Jättebra klippning. Blev riktigt bra när jag sedan blåste det själv hemma. Mvh Suzanne

Danne H

Trevlig, bra kundbemötande klipper bra

Anna-Carin M

Alltid professionell och trevlig! Oerhört nöjd

Kevin H

Väldigt trevlig, personlig. Blev nöjd med frisyren som jag bad om!! Damklippning, supernöjd med vistelsen!!

Reem B
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

10/10! Så professionell, bra bemötande till inte bara kunden utan även till mig som anhörig. Skämtsam & rolig att prata med. Viktigast av allt; lyssnar verkligen på kundens önskemål! Kommer absolut tillbaka till Tarika :)

Hanna A

Mycket trevligt bemötande! Min 8 åriga dotter som var lite nervös innan tyckte det gick jättebra och hon blev väldigt nöjd med sin nya frisyr. Hon sa själv att hon vill komma tillbaka nästa gång det är dags för klippning. Vi kom på drop in med två barn, en som skulle ta hål i öronen och en som skulle klippa sig. Mycket folk men fick ändå snabbt en tid inom en halvtimme. Kan varmt rekommendera Cityfrisörerna! Vi kommer tillbaka!

Daina N

Trevligt möte med Tarika i språk och handling. Mycket nöjd! Med vänlig hälsning, Daina🤩