Clarion Collection Hotel Victoria

4.0

5 omdömen om Clarion Collection Hotel Victoria

Andreas H
Skrev om Clarion Collection Hotel Victoria

Tokdiggar det här hotellet! Gillar mer personliga och varma hotell vilket detta är med en kombination av retroinredning! Härlig personal med för den delen!

ANDREAS I
Skrev om Clarion Collection Hotel Victoria

Har sovit här ett par gånger per år i över 10 års tid när jag jobbat på Elmia. Rummen är riktigt fräscha och personalen är alltid väldigt service minded. Prisklassen är väl lite högre än budget men jag tycker att man får väldigt mycket för pengarna och jobbar man där några dar så får man unna sig det.

Sandra w
Skrev om Clarion Collection Hotel Victoria

Jag och min pojkvän besökte hotellet för en romantisk weekend. Blev överraskad över hur otroligt prisvärt det var! Fräscha och välstädade rum, god frukost och väldigt trevlig personal. Vi fick även veta på plats att frukost, kvällskaffe och middag ingick. Toppen!

Johanna B
Skrev om Clarion Collection Hotel Victoria

På utsidan ser hotellet inte mycket ut för värden men det visar sig vara ett väldigt mysigt och nyrenoverat hotellt med fina hotellrum och fräsch bastu och relaxavdelning. Personalen är trevlig, glad och hjälpsam. På kvällen serveras en middagsbuffé och på morgonen en ekologisk frukostbuffé som för övrigt va fenomenal, allt ingick i rumspriset.

Therese D
Skrev om Clarion Collection Hotel Victoria

Varken bra eller dåligt, möjligtsvis ett litet tåkigt konferansrum. Bra personal, hjälpsamma och trevliga. Möjligtsvis ett hotell för den som vill ha en lite mer mysig upplevelse, kanske till och med lite mystik över det hela..