Clas Ohlson

Clas Ohlson

Ring 08-514 969 90 www.clasohlson.se
4.0

Allt för en enklare vardag

3 omdömen om Clas Ohlson

Lighto G
Skrev om Clas Ohlson

Jag är mycket nöjd med Clas Ohlsson på grund av att när jag har haft problem med något jag köpt hos er som inte har hållt så länge så har ni bemött mig på ett väldigt bra sätt och med bra service erbjudit en ny produkt utan krångel. detta är utmärkt kundvård. sedan har ni bra priser också (mall of Scandinavia) tack vare detta rekommenderar jag er vidarebtill andra vänner /Mia

ANDREAS I
Skrev om Clas Ohlson

Den här Clas Ohlson-butiken sticker inte ut åt något håll egentligen. Väldigt sällan går personal runt i butiken men om man frågar efter hjälp så är det nästan aldrig några problem. Som baknörd uppskattar jag att Clas Ohlson har ett växande sortiment av prylar för oss hobbybagare.

Leif M
Skrev om Clas Ohlson

Claes Ohlson är väl alltid ett bra ställe att handla på, men det som utmärker denna butik är deras mycket fina service. Hade problem med en produkt jag köpt här en gång, och trots att jag återkom flera gånger för att få hjälp (och antagligen var ganska jobbig) var personalens bemötande alltid mycket professionellt! Kan varmt rekommmendera denna butik.