CN Brands

CN Brands

Ring 08-655 26 20 cnbrands.se

CN Brands kan lagar och regler om arbets- och skyddskläder. Du vill att dina arbetare ska kunna känna sig trygga. Vi vill att du ska känna dig trygg också. Med vår kompetens och våra produkter kommer ni alla att känna er trygga. Vi tror att du, precis som vi, ser vikten av trygghet och säkerhet utan att för den skull släppa...

11 omdömen om CN Brands

Fredrik R
Skrev om CN Brands

Har en blandning av gubbar men mest unga killar.

PSS Sollentuna
4.9/5 i betyg av 48 omdömen 4.9 av 48 omdömen
Badge2019

Jag har köpt dekaler, väskor, arbetsförkläden, sulor och tryck och lite annat i klädväg och textilier. Allt har nog upplevts efter förväntni

Joakim C
Skrev om CN Brands

Lösningsorienterade, proffsiga och snabba.

Anders S
Skrev om CN Brands

Installation av ny ytterdörr med ramverk. Professionella, flexibla och tillmötesgående. Planerade arbetet väl så att det följde överenskommen tidsplan. Slutresultatet var mycket bra.

PSS Vallentuna
4.5/5 i betyg av 179 omdömen 4.5 av 179 omdömen
Badge2023

Det var enkelt att beställa, enkelt att betala, jag fick artiklarna tillräckligt fort :-)

Pontus B
Skrev om CN Brands

Fick ett totalpris i offerten som stämde med slut fakturan, mycket bra! Dom var snabba, skickliga och framförallt väldigt tillmötesgående vad gällde våra egna idéer att påverka slutresultatet, det var inga problem att göra en ändring när väl jobbet påbörjat. Trevliga killar i både ledning o på golvet, kan varmt rekommendera CN Bygg till andra!

Peo T
Skrev om CN Brands

Jag tog kontakt med Cn Norden Bygg angående ett mindre arbete. kundbemötandet var väldigt trevligt och jag fick svar på mina frågor. Arbetet utfördes på ett proffsigt sätt, på utsatt tid och inom budgeten. Jag är mycket nöjd med kontakten och kan varmt rekommendera företaget.

Elisabeth A
Skrev om CN Brands

Har bara positivt att säga om företaget - snabb återkoppling, seriösa, lätta att samarbeta med - personlig kontakt som kan underlätta när man vill ändra, lägga till och ha frågor! Utmärkt resultat! - Använder gärna företaget igen!

Oskar G
Skrev om CN Brands

Bra och servicinriktat bemötande. Cn Bygg AB levde väl upp till våra förväntningar och är en återkommande leverantör till oss. Oskar Granler Noccon AB

Fredrik f
Skrev om CN Brands

Rak och punktlig. Där gäller fortfarande ett handslag!

Hans M
Skrev om CN Brands

bra godkänd bra bra kommer mera

Hans M
Skrev om CN Brands

Att dom gör ett bra jobb på .och att dom stämmer av jobbet när det ät färdigt.

Tobias L
Skrev om CN Brands

bra bemötande och hög servicenivå.