Coeli Private Equity Management AB

1.0

3 omdömen om Coeli Private Equity Management AB

Claes K
Skrev om Coeli Private Equity Management AB

Jag skulle ALDRIG rekommendera Coeli. Dess rådgivare prackade på mig fonder som är så urusla att dom har gått ner 40% på ett år. Coeli är alltid varje år med på årets 10 sämsta fonder som visas på börsen. Vissa av fonderna är så dåliga att dom inte ens är upptagna på deras hemsida under dagens kurser. Dom så kallade rådgivare framstår mest som nasare och går inte att komma i kontakt med, har försökt i 6 månader.Det enda dom är ute efter är sin provision. Ett riktigt illa skött företag.

Skrev om Coeli Private Equity Management AB

Rådgivningen såg till en början sund ut med en bra strategi. Tyvärr lovas mer än vad som kan hållas. Uppföljning på investeringar sköts rent ut sagt dåligt. Kommunikationen till kund har dessutom varit bristfällig och felaktig. Kan tyvärr inte rekommendera dem.

Hans A gillar detta
Hans A
Skrev om Coeli Private Equity Management AB

Att kalla Coeli för ekonomiska rådgivare är att vara väldigt vårdslös med sanningen. De är försäljare med ett enda mål, pracka på kunderna så mycket som möjligt för att få högsta möjliga provision. "Rådgivarna" är säljare och inget annat. Redovisningen av de transaktioner de genomfört på uppdrag av kunden är urusel jämfört med andra företag i branschen. Jag varnar för dem, det finns andra seriösa företag som utför sina uppdrag till kundens belåtenhet.

- gillar detta