feedback company

Ring företaget
Coop Forum Skövde

Nolhagavägen 1 541 38 SKÖVDE

www.coop.se

Här finns mer än 6000 recept, tips och råd samt allt om Coop-butikerna.

Mer funktioner

Vad tycker du om Coop Forum Skövde

Läs vad Recos användare tycker om Coop Forum Skövde

• Status: 4
    skrev om Coop Forum Skövde:
    En väll fylld affär med allt som hör vardagen till. Peronalen är trevlig men det känns lite öde och handla där. Men perfekt om man inte vill slåss om varorna. Deras egna varor är mycket prisvärda och har bättre kvalitet än vad man först tror. I det stora hela, en bra affär att handla i!

Företag nära Coop Forum Skövde

Mepol, Ica Maxi

Köpmannagatan 3, SKÖVDE

Läs mer om Mepol, Ica Maxi

Fredrik L

Fredrik L tycker:

"Blev förvånad över hur personlig denna jättebutik kändes. Otroligt trevlig och servicminded personal. Fick god hjälp när jag letade tårtljus sist. Och ... "

Restaurang & Pizzeria Alpina i Skövde

Gustav Adolfs Gata 57, SKÖVDE

Läs mer om Restaurang & Pizzeria Alpina i Skövde

sebastian a

sebastian a tycker:

"Mkt goda pizzor, ät där om du vill ha stora pizzor! Hembeställning ger inte lika stora. Relativt billigt också! "

Vänerblommor

Gustav Adolfs Gata 55, SKÖVDE

Läs mer om Vänerblommor

Birgitta L

Birgitta L tycker:

"Ägaren lurar sina kunder och sina anställda, se upp för denna lurendrejare. Gynna inte honom med era pengar oavsett om det finns fina varor "

Asplunds Bygg i Falköping

Gustav Adolfs Gata 46A, SKÖVDE

Läs mer om Asplunds Bygg i Falköping

1 reco

Ellen Å

Ellen Å tycker:

"Ett byggföretag som är måna om att göra saker rätt. Jag jobbade med dem vid ombyggnationen av Rydskolan, där de använde sig av den senaste tekniken fö ... "

0 bilder från Coop Forum Skövde

Taggar för Coop Forum Skövde