Angie

111 omdömen om Angie

Manfred N

Otroligt proffsig och lyhörd. Väldigt nöjd!

Amanda R

Väldigt bra bemött. Viktigt för mig att min frisör förstår vad det är jag är ute efter - vilket Angie gjorde till 100%. Supernöjd! Jag ville ha en frisyr som är lättskött (styla utan att behöva lägga mycket tid på håret) och det fick jag. Jag kommer tillbaka!

Svar från Angie

Hej Amanda! 💜 Strålande att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 🤗

Madeleine G

En duktig frisör som är trevlig, social och serviceminded.

Svar från Angie

Hej Madeleine! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Angie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Christoffer M

I had a haircut and I bought a shampoo and conditioner. I felt welcome and she was very helpful with everything.

Svar från Angie

Hi Christoffer! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Angie! Best wishes, Creative Headz 🥰

Peter C

Vänligt och professionellt bemötande. Fin klippning. Rekommenderas.

Svar från Angie

Hej Peter! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med X. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Emil J

Angie klippte håret väldigt fint!

Svar från Angie

Hej Emil! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Angie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Hassan O

det var en fantastisk upplevelse, hon är professionell och jag måste säga att detta är första gången jag är 1000% nöjd.

Svar från Angie

Hej Hassan! 😊 Gud så kul att du känner dig nöjd med Angie. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Momo E

Angie är en väldigt trevlig och skicklig frisör. Blir alltid supernöjd med hur mitt hår blir efter hon klippt det.

Svar från Angie

Hej Momo!🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Miranda C

Angie är den bästa och trevligaste frisören jag haft, hon är grym och jag blir alltid nöjd

Svar från Angie

Hej Miranda! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Angie! Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Amanda U

Väldigt trevlig frisör som var lyhörd med vad jag ville ha. Ett fint slutresultat!

Svar från Angie

Hej Amanda! ⭐️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🌸