Culimar

Culimar

www.culimar.se
  • Badge2023

Välkommen till Culimar. Culimar erbjuder ett brett kvalitetssortiment av bänkskivor men vi erbjuder också köksinredningar till alla viktiga detaljer som gör köket helt fullständigt. Vi har allt från knoppar, handtag, blandare och fläktar etc. Hos oss får du service, design och sortiment vilket gör att du slipper använda dig...

81 omdömen om Culimar

Sedan starten hos Reco 2015

Lennart A

Har handlat av Culimar 3-4ggr alltid nöjd

Eva R
Skrev om Culimar

Bra information o snabb leverans!

Pantea F
Skrev om Culimar

Väldigt trevligt bemötande, lösningsorienterade och duktiga!

Nicklas 0
Skrev om Culimar

Behövde hjälp att få fram både trä och rostfria bänkskivor till ett projekt. Hugo hjälpte mig snabbt, kom med bra feedback och levererade helt enligt utlovat datum. Supernöjd med servicen jag fick och kvalitén på skivorna.

Lena M

Lätta att ha att göra med! Snabba och smidiga. 👍

Gustav A
Skrev om Culimar

Grym service! Riktigt kunnig personal som förstod ens behov och hjälpte till hela vägen. Skulle varmt rekommendera.

Eva J
Skrev om Culimar

För tjugo år sedan köpte jag mitt kök och det har fungerat bra. Lite konstigt att bli tillfrågad så sent efteråt kan jag tycka. Nya tider där som jag inte vet något om, kanske nya köpare har andra synpunkter, men mitt kök är bra

Svensk Elcomfort I Stockholm Ab S

Proffsigt bemötande, kvalitet med ett bra pris.

Georg Z
Skrev om Culimar

Positivt och tillmötesgående agerande. Har köpt tillbehör till mina kökssnickerier i mina fastigheter. Är mycket nöjd med kontakten med Culimar Hälsar Georg

Johan T

Bra bemötande & väldigt proffsiga

Bühlmann Bygg & Entreprenad Ab B

Riktigt bra bemötande och bra koll på alla artiklar. Har alltid fått kök mm uppritat och klart i 3D samt offert på avtalad tid. Hämtlagret är kanon för kompletteringar. Även där grym service. Snabb leverans på beställning av kök och garderober gentemot andra leverantörer. Plus är uppackning och montering av stommarna med minimalt med emballage och snabb och enkel montering/ihopsättning av stommar.

Smart Design S

Culimar hjälpte oss med att ta fram Fina produkter och bra hjälp!

Mattias K
Skrev om Culimar

Bra sortiment och bra valmöjligheter för tillskärning och utformning av kanter. Leveransen var det inga problem med.

Magnus G
Skrev om Culimar

Enkel planering och besök för uppmätning av stenskivor, snabb leverans och snyggt utfört jobb

Mona P
Skrev om Culimar

Lyhörda och följsamma. Jag är Mkt nöjd!!

Mikael L
Skrev om Culimar

Proffsig, snabb bra service , bra tillgänglighet

Kent L
Skrev om Culimar

Ttevligt och proffsigt bemötande.

Köksmontage Gruppen I Huddinge Aktiebolag K

Kunnig och trevlig personal. Tar tid och besvarar frågor. Snabb leverans av produkter

Johan Olof K

Snabb och trevlig kontakt. Bra produkter.

Michael Dahls Måleri M

Kan varmt rekommendera Culimar!

Johan W
Skrev om Culimar

Vi behövde ekhyllor med specialmått. Culimar levererade som beställt och på tid, med bra service!

Hågelby Golv- Och Maskinservice Aktiebolag H

Alltid gott bemötande, Lätt att ha att göra med.. Kunnig personal.

?
Skrev om Culimar

Snabb och bra service, mkt hjälpsam och proffsig personal. Inköp består mestadels av köksskåp, bänkskivor

Stora Stångklabben Ab S

Snabbt leverera kök Bra kvalitet Irene

Tullinge Lack Aktiebolag T

Vi har handlat från och nyttjat Culimars tjänster i många år, otroligt kunnig och trevlig personal. Rekommenderas varmt!

Anna B
Skrev om Culimar

Proffsigt och kundvänligt bemötande hela vägen.

Marie S
Skrev om Culimar

Det mesta var bra men offert kontra faktura var svårbegripliga.

Marie W
Skrev om Culimar

Bra informnation, snabbb och smidig leverans

Mikael S
Skrev om Culimar

Hej. Kan inte ge någon bedömning ännu pga att vi ännu inte fått leverans. När vi får det i september så får ni återkomma. Mvh Micke

Tomas W
Skrev om Culimar

Bra och snabb service samt vänlig personal. Det enda negativa är att de ibland har lite för lite personal så om någon är på lagret får man vänta länge på att bli insläppt.

Byggnadsfirma Roland Hansson Aktiebolag B

Culimar har fungerat utmärkt för mig i många år

Daniel E
Skrev om Culimar

Hej Vi brukar mest köpa bänkskivor från Culimar. bra kvalitet och snabba leveranser. hade varit bra om dom var lite billigare:-) Jag försöker få mina kunder att handla hos dom men blir oftast inget pga kostnaden drar i väg. Kanske dom skulle ha ett lågbudget förslag.

Hem Luckan H

Fin och inspirerande utställning. Hög kvalitet på produkterna och vänlig och kunnig personal.

Roslagsluckan Ab R

Varit kund hos Culimar i många år och haft en jättebra relation till tidigare ägare. Det nya teamet har också gett mig ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande.

Anne-May L
Skrev om Culimar

Lika nöjd som när jag köpte hela köksinredningen 1999. Det nya var lådor istället för underskåp. Allt funkade klanderfritt.

Håfa Bygg & Consulting Ab H

helt suveränt...dom är proffs, dom vet vad dom gör och levererar en fantastisk produkt har köpt flera kök till närstående samt till mitt jobb. det är kvalitet dom levererar.. leveranstiderna är korta... man får vad man betalar för.. till skillnad från andra leverantörer.

Kalle B
Skrev om Culimar

Alltid korrekt bemötande på Culimar har gjort inköp där sen dom låg i Hammarby.Bra varor även specialtillverkade.Du kan få vad du önskar.Kan rekommenderas.

Berit H
Skrev om Culimar

Mycket bra bemötande och det vi beställde blev bättre än vi hade förväntat oss. Kan varmt rekommendera Culimar när det gäller att komplettera ett befintligt IKEA kök av tidigare modell,

Bx2 Property Ab B

Mycket bra service! proffsigt bemötande i butiken och snabba leveranser.

Peter W
Skrev om Culimar

Trevliga och dom verkar duktiga. Tyvärr har jag inte fått återkoppling på mina frågor eller slutgiltig ritning

Christer R
Skrev om Culimar

Levererar i tid till bra pris och kanon kvalite

Daniel S
Skrev om Culimar

Katarina på Culimar är bland de bästa jag träffat när det kommer till att skapa en god kundupplevelse. Lyhörd och smidig att ha att göra med. Förväntningarna var höga och infriades. Killarna som kom med bänkskivor var också helt rätt personer att släppa in i bygget. Att sen köket genererar sjukt litet emballage är suveränt. Räckte med tre sopsäckar för allt emballage från ett helt kök, otroligt. Culimar kan jag med gott samvete rekommendera mina vänner, hög kvalitet och grym passform. Visst bruksanvisning i klass...

Johanna H
Skrev om Culimar

hej! jag har kontaktat Culimar för att få hjälpa att göra om i vårt kök. Efter flera försök att nå er talade jag med en person som skulle återkomma med offert, men det har jag inte fått. Skulle gärna bli kontaktad för att kunna komma vidare i vår köksplanering. Johanna Kropp, Sollentunavägen 64, Täby, 0739-121323

Svar från Culimar

Hej Johanna, Vad olyckligt att du inte fått den hjälp du önskat. Den person du varit i kontakt med kommer kontakta dig. /Culimar

Stigbjörn B

Alltid trevligt och kunnigt bemött

Andreas R
Skrev om Culimar

Leverans i tid och snabba svar från supporten

Markus H
Skrev om Culimar

Bra kundservice, lyhörda. Hjälpsamma men inte för säljiga. Klar och tydlig prissättning. Mycket billigare än dessa företag som kommer på plats och försöker hetsa köparen till ett beslut med tiotals procent rabatt just där och då.

Pedro A
Skrev om Culimar

We bought a massive oak timber board of 80mm thick. The product came without any harm and aside some little texture defects of the timber assemble, it is a great product to be proud of.

Kenneth B
Skrev om Culimar

Jag köpte en bänkskiva med diskho och deras bemötande var proffsigt redan från första stund. Vi fick även bevakning av vår leverans och slutligen ett proffsigt montage. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera dom vid en förfrågan

Emma S
Skrev om Culimar

Personlig service. Trevlig, hjälpsam o engagerad personal. Snabb leverans.

Malin E
Skrev om Culimar

Jag köpte ett helt kök inklusive vitvaror. Culimar var otroligt serviceminded från första telefonkontakten till leveransen av köket. Även när det blev problem löstes det väldigt fort och smidigt. Jag har rekommenderat till Culimar till mina vänner och kollegor.