Danska Trappor AB

4.1

11 omdömen om Danska Trappor AB

TORBJÖRN S
Skrev om Danska Trappor AB

VI behövde byta ut den befintliga trappen som var för brant och hade för små steg. Danska trappor förslog en ny och bättre lösning som de sedan levererade och monterade. Vi är mycket nöjda med trappen, det trevliga bemötandet och jättebra service. Rekommenderas varmt!

Malou Marie-Louise B
Skrev om Danska Trappor AB

Vi fick en platsanpassad ombyggnation av vår existerande trappa helt enligt våra önskemål. Snabb service, mycket trevligt bemötande och ett fantastiskt resultat. Vår trappa är som ny! Rekommenderas varmt.

Camilla E
Skrev om Danska Trappor AB

Tack för en vacker trappa och ett otroligt bra bemötande. Så tacksam för ert ert fantastiska arbete

ÅSA Ö
Skrev om Danska Trappor AB

Vi är väldigt nöjda med vår nya trappa. Bra service och trevligt bemötande igenom hela processen från mätning till montering. Dessutom leverans på utsatt tid. Rekommenderas varmt.

Andreas F
Skrev om Danska Trappor AB

Jättefint trappa. Funkade jättebra.

Johan D
Skrev om Danska Trappor AB

Otroligt nöjd med vår nya trappa. Bra service under hela processen. Kan varmt rekommendera Danska Trappor!

Thomas B
Skrev om Danska Trappor AB

Jättefin trappa, bra service, hölt utlåvad leveranstid.

Emma F
Skrev om Danska Trappor AB

Vi är super nöjda med Danska trappor! Super service genom hela processen, från idé till att trappan stod klar i vårt hus. Trappan känns som en riktig design trappa. Vi kommer verkligen rekommendera Danska Trappor till andra!

JOAKIM G
Skrev om Danska Trappor AB

Otroligt oseriösa! Köp inte din trappa från danska trappor! 8 veckor försenad trappa, ingen kompensation för förseningar! Kräver sedan att hela beloppet för trappan ska betalas in, annars skickar dom inte trappan. Fast man lagt handpenning vid beställning. Detta företaget borde inte få finnas på marknaden!

Patrik A
Skrev om Danska Trappor AB

Vilket jävla skit företag rent ut sagt Först slarvar dom bort min orderbekräftelse När dom säger att dom inte fått den ber jag dom skicka en ny. Då skickar dom den den jag skrivit på som dom säger dom inte fått Världsrekord nu har det gått 12 veckor och inget räcke Ennu Svarar i telefonen och säger att dom ska se vad som händer men hör inte av sig . Jag skickar mail svarar som snabbast efter en vecka trots jag mailar varje dag . Frågar om dom kan göra något på priset eftersom dom behandlat mej som skit svarar inte Otrevlig...

Mikael M och Maria V gillar detta
Linda A
Skrev om Danska Trappor AB

René Madsen hjälpte oss rita, planera och bygga en vindstrappa i vårt 20-tals hus under 2011. Resultatet blev otroligt bra och prisvärt. Han skötte dessutom återställning av väggar och golv exemplariskt. Kan med gott samvete rekommendera honom!