De Klomp

4.0

3 omdömen om De Klomp

Anton J
Skrev om De Klomp

Måste säga att De Klomp verkligen överlevererat nu när jag varit där (det var BRA även förut, men nu var det top-notch)! För det första: ingen störande musik utan bara glada samtal. Det är värt 5 Recos bara det. För det andra, oerhört god öl (om än lite väl dyr om du inte håller dig i skinnet). För det tredje, väldigt prisvärd barmeny. Ostbricka 75 kr. Den köper jag gärna igen! Sedan de byggde ut och fick mer plats har det bara blivit bättre och bättre. Här kan jag tänka mig att bli stammis!

Oscar A
Skrev om De Klomp

Har, trots rätt loj personal, blivit något av ett favoritställe. Bra sortiment av öl, med nya gästkranar varje vecka. Skön atmosfär, utan jobbig musik. Kan dessvärre vara lite tyst om det är dåligt med folk. Gratis Wifi. Ett hett tips är pommestallriken. Uppdatering 20/2: Måste tyvärr ändra mig, pommestallriken är inte i närheten så god som den var för bara några veckor sedan. Ny kock?

Kristoffer F

Ett stort utbud av olika ölsorter och god mat. Dock har jag några gånger varit med om ganska tjurig personal, något som drar ned betyget en del