feedback company

Ring företaget
Decoria

Slaggatan 6E 791 71 FALUN

www.decoriabutiken.se

En trevlig inredningsbutik i Falun, där du hittar presenter, inredningsartiklar och dalainspirerade smycken i egen design.

Mer funktioner

Vad tycker du om Decoria

Läs vad Recos användare tycker om Decoria

• Status: 79
    skrev om Decoria:
    Det finns prylbutiker och så finns det prylbutiker...och så finns det Decoria! Sofie driver sin butik med passion och fantastiskt kunnande och hon gör det på ett sätt som får till och med mig att gå att strosa bland inredningsprodukterna och göra små uttryck av förvåning och beundran.

Om dom fantastiska små och stora dekorationerna och inredningsprodukterna inte fångar ditt intresse så lär Sofies underbara handgjorda smycken göra det. Vid besök i Falun så är ett besök hos Sofie något jag varmt rekommenderar.
    Jimi W :"
    Kan även tillägga att Decoria numera ligger på Slaggatan :) "
    05-31 08:37
  • Status: 1
    skrev om Decoria:
    En underbar tjej jobbar där. Alltid glad och trevlig.

Företag nära Decoria

Mortfiles

Daljunkaregatan 14 C, FALUN

Läs mer om Mortfiles

Dan F

Dan F tycker:

"Jimi är så trevlig och hjälpsam att man blir förvånad. Service minded till max, kunnig och engagerad. "

Restaurang Kopparhatten

Engelbrektsgatan 30, FALUN

Läs mer om Restaurang Kopparhatten

Hanna K

Hanna K tycker:

"Favoritcafét på den tiden jag pluggade i Falun. Lite dyrt för en gymnasiestudent egentligen, men den mysiga miljön gjorde det värt det. Den vegetarisk ... "

Fastighetsbyrån Falun

Åsgatan 25, FALUN

Läs mer om Fastighetsbyrån Falun

Anders B

Anders B tycker:

"Fullt OK och seriöst jobbat, troligen genomsnittligt för branschen. Omöjligt för mig som lekman att bedöma i detalj, men intrycket är fullt OK. Kan ut ... "

Friskis & Svettis If Falun

Slaggatan 21, FALUN

Läs mer om Friskis & Svettis If Falun

Jimi W

Jimi W tycker:

"Lagom stort, lagom blandning på folk som tränar och hyfsad blanding på maskiner och fria vikter. Rekommenderas. "

Orr & Stüffe

Åsgatan 43, FALUN