DeGaVi

DeGaVi

Ring 046-211 88 02 www.degavi.se

Med bakgrund som proffscyklister startades DeGaVi år 2002 för att erbjuda kvalitetscyklar till rimliga priser. Idag designar och bygger vi våra egna cyklar i verkstaden i Kristianstad, erbjuder full service och säljer även andra kvalitetsmärken i våra butiker. Hos oss får du alltid både högsta kvalitet och service för din cykel!...

31 omdömen om DeGaVi

Erik K
Skrev om DeGaVi

Inga problem med DeGaVi. Fixade bakskäm och annat på en barncykel.

Pia J
Skrev om DeGaVi

Mycket nöjd med cykeln. Er service och trevliga bemötande är i en klass dör sig.

Ingrid B
Skrev om DeGaVi

köpt två treckincyklar. Fick all hjälp vi behövde. Har köpt tillbehör etc. fått bra service rakt igenom, mycket nöjda.

Sara H
Skrev om DeGaVi

Snabbt o proffsigt bemötande. Kundvänliga.

Tor S
Skrev om DeGaVi

Köpte cyklar till mig o min fru och det har varit jättebra ! Servicen är kanon, har inte blivit så bra bemött nån annanstans.

Stefan A
Skrev om DeGaVi

Ett företag där ägarna tar emot dig på bästa sätt.

Pia B
Skrev om DeGaVi

Jag köpte min cykel aug 2016. Jag är nöjd! Har servat den en gång. Det ingick i priset vilket var bra tycker jag. Jag har en service kvar.

Eva G
Skrev om DeGaVi

Jag köpte en jättefin cykel som jsg är mycket glad för. I sommar har den följt med till Frankrike o Spanien och tagit mig runt på många vackra småvägar. Jag är mycket nöjd med bemötandet från personalen o den hjälp jsg fick att prova in rätt höjd, rätt sadel o styre.

Björn H
Skrev om DeGaVi

Köpte en racer av dem. Fick ett seriöst intryck. Väldigt nöjd med cyklen oxå!

Lars H
Skrev om DeGaVi

Mycket trevligt bemötande och god service!

Katarina K

Jag fick hjälp med allt jag behövde, och rullar nöjd och glad, varje dag. Jättebra cykel som passar precis mig och med perfekt utrustning.

Katarina L

Har blivit positivt bemött. Lämnat in två cyklar på service och allt varit till belåtenhet.

Christer L

Mycket tillmötesgående och trevliga.

Josefin K

Mitt första möte med De Ga Vi var med min gamla Batavus som jag lämnade in på service för en sisådär 13 år sen. När jag sålde Batavusen så köpte jag en ny DeGaVi cykel och sen dess har jag bara haft DeGaVi cyklar och alltid varit super nöjd både med cyklarna, bemötande och service.

Adam J
Skrev om DeGaVi

Mycket kompetenta och alltid vänliga. Måna om sina kunder. De gör "det där lilla extra"

Frida E
Skrev om DeGaVi

DeGaVi borde få utmärkelse för absolut bästa kundservice, det tänker jag varje gång jag varit där. Alltid trevliga, alltid snabba, gör ofta mer än man faktiskt ber om. Jag har köpt min cykel där, barnsadel, hjälm, lämnat in cykeln för service.

Peråke C

En utmärkt cykelhandlare med bra service och kunnig personal.

Anders S
Skrev om DeGaVi

Superpositivt positivt från början. Lagade min gamla cykel smidigt och billigt. Efter det har jag köpt flera racercyklar och alla typer av tillbehör som finns. Min upplevelse som kund är rakt igenom positiv.

Jens A
Skrev om DeGaVi

Trevliga och hjälpsamma vid köp av cykel. Från dag ett fortsatt att fixa och laga med mycket god service, ofta utan att ta betalt vid översyn etc. Förmånliga priser har förekommit vid däck, slang och växelbyte. Snabb service.

Hans O
Skrev om DeGaVi

Skulle köpa cykeldator och fick mkt bra hjälp av den fantastiskt trevliga personalen.

Ann-marie S

Jag och min man har köpt nya cyklar 30 vx. Vi är jättenöjda. Får alltid bra service när man kommer.

Tor S
Skrev om DeGaVi

Köpte vars en cyckel till mig o min fru 30vx ! Kanon ! Dom bästa vi någonsin haft! Personalen är helt fantastisk ! Aldrig problem att fråga eller få hjälp med justeringar . Man får alltid väldigt proffsigt o bra mottagande,vi är supernöjda 👍👍

Helena Ö

Köpt kroppsanpassad cykel pga blå ryggproblem. Mycket bra. Gratis och ambitiös service när man helst behöver.

Katarina S

Gott bemötande. Har bara erfarenhet av själva köptillfället.

Peter N
Skrev om DeGaVi

Köpte min nya cykel här. Blev väldigt bra bemött och de var väldigt hjälpsamma med olika frågor och provcycklande.

Benjamin N

Köpt en cykel från degavi, fungerar fint! Ett tag efter köp justerade de på degavi växlarna bra, snabbt och gratis! 5 av 5!

Svar från DeGaVi

Tack så mycket för en fin kommentar och stort tack för 5 av 5! /DeGaVi

Lise-lotte N

God service och mycket trevligt bemötande. Har varmt rekommenderat dessa bra cyklar och goda service till vänner och arbetskamrater

Fredrik S

Oerhört kundfocus! Förstår att de är säljare och att de går ut på att tjäna pengar för dem med de var väldigt ärliga och uppriktiga vid min kontakt med dem. Ser dem som oerhört proffsiga och kompetenta. Rekommenderar dem som ska köpa cykel att gå till DeGaVi!

Per W
Skrev om DeGaVi

Jag hat köpt två cyklar en dam o en herr. Mycket nöjd med båda. Alltid ett proffsigt o trevlig bemötande! Har även handlat däck o förvarar mina däck på däckhotelet. Mycket nöjd! Med vänlig hälsning, PerW

Catarina N

Köpt en jättebra cykel och får alltid snabb och billig hjälp om något strular. Högsta betyg ☺️.

Maria
Skrev om DeGaVi

Snabba, trevliga och extremt kunniga. Utan tvekan den bästa servicen jag stött på!