Delantina

4.3

6 omdömen om Delantina

Johan W
Skrev om Delantina

Bästa fiket på Gärdet! Lätt;-) Ser framemot att de skall börja med vin och öl.. Kommer bli det perfekta after work stället!

Edit K
Skrev om Delantina

Mycket trevligt fik med bra kaffe och lätt att parkera på väg in och ut från city. Minus för öppettider på eftermiddagen då man vill ta en fika efter kl 15. Internetuppkoppling vore toppen samt te utbudet skulle breddas något. Det ekologiska utbudet är knapert. Men med så fin personal vinner Delantina i längden!! Rekommenderas för frukost och lättare lunch.

B
Skrev om Delantina

Delantina är ett supermysigt fik. Det är underbart att gå dit en tidig och solig vårmorgon och äta frukost.

Lisa P
Skrev om Delantina

Delantina är mitt favorit fik. Där kan man slinka in trots att man inte ser tip top ut. Väldigt gott kaffe och de har verkligen förstått att man inte vill ha gigantiska muffins utan mer en liten mumsbit. Kan verkligen rekomendera deras Carlsbaderbulle. Det enda som är ett litet minus är att de stänger redan kl 15 på vardagar.

Lena C
Skrev om Delantina

Det här är ett himla trevligt ställe som inte bara har snygg och trevlig personal, men också har ett snyggt yttre.Jag gillar konceptet med små Petit fourer, som med bara en mumsbit smälter perfekt i munnen tillsammans med en god kopp espresso. Deras fyllda små maränger påminner mig om liknande som finns på Dean & Deluca i NY, mums!

Tobias B
Skrev om Delantina

Delantina är Gärdets bästa café, deras tonfisk baguetter med kapris i kombination med extra stark caffe latte är helgens startskott. När vi vaknar på lördagsmorgonen är det hit vi släpar oss, trötta och hungriga. Ett extra plus till den alltid så vänliga personalen som fixar allt med ett leende på läpparna.