Dildoteket

Dildoteket

"Dildoteket är ett familjeföretag som erbjuder sexleksaker och intimprodukter till det svenska folket. Vi är en lust och njutningsbutik helt utan porr. Vi erbjuder förutom sexleksaker även kondomer, massageoljor, spel, bondageprodukter och glidmedel."

12 omdömen om Dildoteket

Jonas H S
Skrev om Dildoteket

Jag rekommenderar ABSOLUT Dildoteket.se som har snabba leveranser. Jag har varit med och anordnat tävlingar ihop med Dildoteket.se och de är bra att ha och göra med. http://bigdaddy.se

Offerta.se
4.4/5 i betyg av 485 omdömen 4.4 av 485 omdömen

Offerta är en mycket bra lösning för många företag, likaså för vårt. Grym service, professionellt bemötande och gott samarbete med vår konta

Tuva B
Skrev om Dildoteket

Bra och snabba leveranser. Brett och bra sortiment och trevlig personal =) Toppenbra!

Hanna L
Skrev om Dildoteket

Kalasbra! Övriga ord överflödiga!

Rebecka M
Skrev om Dildoteket

Kanonbra!!! Den enda konstruktiva kritik jag skulle vilja ge är att jag skulle vilja se fler varianter av sakerna och mer avancerade dildos och stavar. Har haft MÅNGA kunder nu som efterfrågar grövre dildos. Inte längre nödvändigtvis, men GRÖVRE - alltså grövre än 5 cm i omkrets. Det är bla från kvinnor som fött barn och känner att de behöver grövre dildosar. Annars ett toppenföretag!! +++++++

Jenny L
Skrev om Dildoteket

Snabb service, roliga produkter och engagerade ägare!

Tuva B gillar detta
Annica J

Helt okej

Nina O
Skrev om Dildoteket

Jag är jättenöjd med den service jag fick, snabba svar på frågorna. Väldigt trevlig butik på nätet, med mycket roliga prylar =). Snabba leveranser. Jag rekommenderar varmt och kommer att återkomma =).. Tack

Elina E gillar detta
Ludvig H
Skrev om Dildoteket

Jag tycker dildoteket är en bra, serviceinriktad, snabb e-handelssida som tänker på kunderna och deras önskemål.

Sabina B
Skrev om Dildoteket

Bra utbud av produkter, till bra priser! Snabba leveranser och mycket trevlig personal att ha och göra med.

Margareta J

Göran J
Skrev om Dildoteket

Dildoteket har ett bra och varierat sortiment som tilltalar de flesta. Snabba leveranser och ett bra betalsystem. Kunnig och bra personal! Lätta att prata med.

Monika
Skrev om Dildoteket

perfekt med affär på internet