Diproc AB

Diproc AB

Ring 070-482 32 35 www.diproc.se
4.3

Det finns tre nyckelord som mer än något annat kännetecknar framgångsrika företag inom byggbranschen idag: kunnande, förtroende och effektivitet. För oss inom Diproc är det där något som sitter i ryggmärgen sedan generationer tillbaka. Vi vet att det bara är kundens framgång som är vår framgång. Enda sedan Diproc etablerades...

9 omdömen om Diproc AB

Thomas V
Skrev om Diproc AB

I had Diproc renovate my bathroom after a previous cheaper company made a mess of it and the disappeared. The guys at Diproc were friendly, polite, efficient and completed the work on time and to a very high standard. I had a 'besiktning' done on the work and it was 100% approved.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Patrik R
Skrev om Diproc AB

Toppenkillar! Kommer när de lovar och håller vad de lovar, de gör ett utmärkt arbete.

tony l
Skrev om Diproc AB

Renoveringen blev jättebra, Och jag är glad att jag valde er, Eftersom det var ett av de bästa beslut jag gjort på väldigt länge. Diproc gjorde allt jättebra och de visste allt vad de höll på med, Vilket resultatet bevisar.

Johan B
Skrev om Diproc AB

Underbar service och ett mycket välgjort jobb, Blev supernökd med badrummet. Rekommenderas!

Jenny H
Skrev om Diproc AB

Är mycket besviken på det här företaget då jag fick en bra kontakt i början och gjorde noga research på dem och alla referenser endast hade gott att säga om de. Datum sattes för badrumsrenoveringen, men helt plötsligt är de som att företaget har försvunnit från jordens yta. Svarar ej på mejl, mess, telefonsamtal till fast- och mobilnummer eller ens på hemsidan. Försökte kontakta de i två månaders tid. Vid det utsatta datumet stod jag där med material, men utan hantverkare. Enormt besviken som sagt och kan tyvärr ej rekommendera detta företag till någon annan.

Anna B
Skrev om Diproc AB

Positivt bemötande, lätta att ha att göra med. Jobbar bra och diskret. Så vitt jag kan se var jobbet noggrant genomfört. Dock tog det lite längre tid än de lovat.

Marie W
Skrev om Diproc AB

Mycket professionellt bemötande från offert till genomförande med stort ansvarstagande för slutresultatet. Håller vad de lovar och bemödar sig verkligen att göra ett bra jobb. Dessutom ett konkurrenskraftigt pris.

Lena I
Skrev om Diproc AB

Offerten var enligt utlovad utan försök till att kräva mer pengar på diverse tillägg.Resultatet var kanon bra och mycket proffsigt utfört.Rekommenderas!

Jessica A
Skrev om Diproc AB

Diproc helrenoverade mitt badrum och gjorde ett mycket bra jobb. Kompetent trevlig personal från offert till utförande, mycket nöjd!!!