Direktstäd i Stockholm AB

3.0

3 omdömen om Direktstäd i Stockholm AB

anders l
Skrev om Direktstäd i Stockholm AB

Direktstäd flytt städade hos oss, duktiga killar, bra service, punktliga. jag skulle vilja rekomendera denna företag till andra som behöver flyttstädning. priset var också väldigt bra. mycket prisvärt. direktstäd uppfyllde alla våra krav

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen

Daniel J
Skrev om Direktstäd i Stockholm AB

Ett drygt år efter att jag publicerat ett starkt kritiskt och nedlåtande omdömme om Direktstäd blev jag kontaktad och erbjuden en fri månadstädning. En fin gest som godtogs och jag är benägen att ändra min kritiska och skeptiska uppfattningen om företaget till det positiva. Bra kundfukos Direktstäd! Även städningen var tillfredställande kan tilläggas.

Mattias K
Skrev om Direktstäd i Stockholm AB

Helt värdelös flyttstädning tidigare i år. Städsakerna de tog med sig var direkt skitiga och sådana jag inte ens i värsta fall skulle använda hemma. De som städade första gången hade ingen aning om vad de gjorde. Andra gången blev det inte bättre heller. Så det slutade med att vi fick städa själva. Brutalt oärliga och helt usla på att städa. Hemskt företag!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2244 omdömen 4.7 av 2244 omdömen