DLE Redovisning AB

DLE Redovisning AB

www.dleredovisning.se
  • BadgeTwoYears

Vår vision har alltid varit att erbjuda “Det lilla extra” till våra kunder. För oss är relationen till kunden otroligt viktig. Utöver redovisningstjänsterna som vi erbjuder ser vi även till att du som kund får stöd inom företagandet som helhet. Behöver du komma i kontakt med oss i ett brådskande ärende kan du alltid ringa...

65 omdömen om DLE Redovisning AB

Mergim I
Skrev om DLE Redovisning AB

Väldigt hjälpsamma killar som svarar på varenda fråga och gör det så simpelt som möjligt för dig som företagare samtidigt som att allt blir rätt. Rekommenderas starkt för andra företagare som behöver en redovisningsekonom som sköter allt.

Diego S
Skrev om DLE Redovisning AB

Så länge har jag fått en väldigt bra bemötande och snabb kommunikation med DLE Redovisning. De är unga men professionella. Rekommenderas!

Ludwig Granström på DLE Redovisning AB och George Malki på DLE Redovisning AB gillar detta
Svar från DLE Redovisning AB

Tack för ditt omdöme och vad kul att du är nöjd med vårt bemötande och vår kommunikation. Det är A och O för vår del och hoppas att vårt samarbete fortsätter på samma sätt framöver!

Tarek H
Skrev om DLE Redovisning AB

Efter att ha samarbetat med DLE i snart två år är jag riktigt tacksam att jag fick dem rekommenderade. Det är en markant skillnad från det jag haft tidigare framförallt i kunskapen och tillgängligheten. Oavsett dag på året eller tid på dygnet får jag alltid hjälp och svar på de frågor jag har. Jag kan varmt rekommendera DLE för dig som vill ha en seriös och personlig hjälp. Ni får 5/5 getingar!

Svar från DLE Redovisning AB

Vi uppskattar att du tar dig tiden att ge oss feedback på vår service. Det är viktigt för oss att skapa en positiv och tillförlitlig upplevelse för våra kunder. Förhoppningsvis fortsätter vårt samarbete i många år till!

Shamon H
Skrev om DLE Redovisning AB

Mycket proffsiga och jag vill verkligen rekommendera DLE Redovisning AB. De bemötte mig på ett professionellt och vänligt sätt från första kontakt till färdigt resultat. Deras team visade på stor kompetens och förståelse för våra behov, vilket skapade förtroende och trygghet i hela processen. Vi hade höga förväntningar när vi valde DLE Redovisning AB för våra redovisningstjänster, och jag är glad att säga att de levde upp till dem på alla sätt. Deras dedikering till att leverera högkvalitativa resultat i tid och med precision...

Svar från DLE Redovisning AB

Stort tack för ditt fina omdöme Shamon. Omdömen som dessa glädjer och värmer oss verkligen. Vi hoppas även vi att samarbetet fortsätter länge och vi hoppas att vi tillsammans kan nå nya höjder!

Sebastian A
Skrev om DLE Redovisning AB

En kontinuerlig dialog som ger en trygghet. Väldigt lösningsorienterade och hjälpsamma

Svar från DLE Redovisning AB

Härligt Sebastian, vi uppskattar din feedback!

Gustaf L
Skrev om DLE Redovisning AB

Väldigt bra stöd med bokslut med all administration samt en bra och tydlig genomgång

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Gustaf, Tack för din recension. Vi hörs säkert igen!

Jonathan B
Skrev om DLE Redovisning AB

Som ny i rollen som egenföretagare värdesätter jag en trygg och seriös aktör med koll på läget och efter att ha kontaktat olika redovisningsbyråer för att bilda mig en uppfattning om branschen stack DLE direkt ut som en solklar vinnare och självklart val för mig att samarbeta med. I en annars stressig vardag med fokus på mina egna affärer är det för mig av stor vikt att samarbeta med en aktör med hög tillgänglighet och ständig vilja att besvara mina frågor och funderingar - något som grabbarna på DLE ständigt visar prov...

George Malki på DLE Redovisning AB och Ludwig Granström på DLE Redovisning AB gillar detta
Svar från DLE Redovisning AB

Stort tack för ditt fina omdöme Jonathan! Det värmer varmt om hjärtat att få läsa omdömen som dessa. Det ger en energi till att fortsätta leverera och arbeta med ett leende på läpparna. Vi tackar för ett hittills givande samarbete och hoppas att det kvarstår under många år framöver. Varma hälsningar, DLE Redovisning

Suat U
Skrev om DLE Redovisning AB

Jag har en väldigt bra erfarenhet med DLE Redovisning. Hasan har varit väldigt hjälpsam och professionell. Rekommenderas starkt!

Svar från DLE Redovisning AB

Stort tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas på ett fortsatt långt samarbete!

Peter M
Skrev om DLE Redovisning AB

Jag har en väldigt bra erfarenhet med DLE Redovisning. Ludwig har varit både väldigt professionell också även väldigt proaktiv i sitt arbete. Kan verkligen rekommendera dem.

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Peter, vi har byggt en härlig kemi över tid och hoppas kunna bidra med det framöver. Vi hörs inom kort igen!

Henrik D
Skrev om DLE Redovisning AB

Väldigt nöjd med min redovisningskonsult. Noggranna och alltid lika tillgängliga. Kan varmt rekommendera DLE Redovisning till alla småföretagare!

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Henrik för ditt uppskattade omdöme!

Patrik H
Skrev om DLE Redovisning AB

Fin service och trevlig personal

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Patrik vi hoppas att du är får den hjälp du behöver och fortsätter vara kund hos oss lång tid framöver.

Elizabeth S
Skrev om DLE Redovisning AB

Jag är otroligt nöjd med DLE Redovisning AB’s service. Från första mötet fick jag ett väldigt bra bemötande och sedan dess har nivån aldrig sjunkit. De har stenkoll på min företagsekonomi och jag behöver aldrig vara orolig att jag missar något viktigt, för att de kontaktar mig alltid i god tid för att påminna om viktiga datum eller händelser. Ludwig, som tar hand om mina ärenden är väldigt duktig på det han gör, samt väldigt tålmodig mot mig som inte är så insatt gällande ekonomin. DLE Redovisning AB är ett företag som gör...

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Elizabeth för din uppskattade recension om vårt arbete som våra kunder kan ta del av. Vi hoppas också att du utvecklas vidare med ditt företag med oss!

Eric O
Skrev om DLE Redovisning AB

En bra redovisningsbyrå. Tack för hjälpen.

Svar från DLE Redovisning AB

Tack själv Eric för ditt förtroende.

Garabet M
Skrev om DLE Redovisning AB

Drivna, kunniga och alerta redovisningskonsulter. Jag är väldigt tacksam att kunna ha DLE som mitt ekonomiska bollplank. Dem håller alltid deadlines och jobbar strukturerat!

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Garabet. Vi hoppas att du fortsätter vara nöjd i framtiden också.

Fahimeh A

Jätte jätte. I really recommend this company. Thanks

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Fahimeh för din recension och ditt förtroende!

George A
Skrev om DLE Redovisning AB

Proffsiga killar, väldigt bemötande och hjälpsamma. Skulle verkligen rekommendera

Svar från DLE Redovisning AB

Stort tack för ditt fina omdöme George!

Hadi N
Skrev om DLE Redovisning AB

Fint bemötande kombinerat med bra och snabb service. Rekommenderar Dle redovisning. Genom samarbetet med dem kan vi ägna mer tid åt andra delar i verksamheten samtidigt som vi känner mig trygg att Dle sköter ekonomin åt oss.

Svar från DLE Redovisning AB

Stort tack för ditt fina omdöme Hadi, vi är glada att kunna vara ert bollplank när det kommer till era ekonomiska frågor. Det glädjer oss att ni känner er trygga med oss vilket alltid är vårt mål!

Vincent H
Skrev om DLE Redovisning AB

Har bara gott att säga om DLE Redovisning och framförallt Ludwig. Alltid lika hjälpsam, gott bemötande och lägger mycket tid, vilket jag värdesätter högt. Kan lämna mina varmaste rekommendationer :)

Svar från DLE Redovisning AB

Tack för ditt positiva omdöme Vincent. Jag hoppas att det nya året fortsätter i samma kvalité och utveckling som ni önskar och förväntar er. Vi fortsätter att hjälpa er på vägen!

Magnus M
Skrev om DLE Redovisning AB

Min upplevelse av företaget DLE: - Lättillgängliga (svarar raskt och alltid då man söker dem) - Pålitliga (seriösa) - Professionella - Entusiastiska (de tycker om det de håller på med) - Prisvärda Mvh Bröderna Möller AB

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Magnus för ert omdöme. Ni är varmt välkomna att komma förbi när ni behöver hjälp igen!

Felix C
Skrev om DLE Redovisning AB

Som nystartat egenföretagare är det mycket frågetecken, DLE Redovisning har hjälpt mig att få svar på dem. Trevligt bemötande och ställer alltid upp när man behöver hjälp!

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Felix, vi ser framemot din resa och vi kommer fortsätta att hjälpa dig framåt i ditt företagande.

Ahmed H
Skrev om DLE Redovisning AB

Alltid tillgängliga morgon som kväll det är nog en av de saker jag uppskattar som mest hos DLE. Tack för er!

Svar från DLE Redovisning AB

Tack för att du har vårt förtroende. VI ser framemot ett långt samarbete!

Per S
Skrev om DLE Redovisning AB

Anlitade DLE för att göra årsredovisning och inkomstdeklaration. Smidig process, bra och snabb återkoppling på frågor och ett vänligt bemötande.

Svar från DLE Redovisning AB

Tack för det fina omdömet Per. Det glädjer oss verkligen och vi hoppas att vårt samarbete vara i många år framöver!

Shwan A
Skrev om DLE Redovisning AB

Trevliga personal och tillgängliga vid behov, är jättenöjd med samarbetet under min första månad.

Svar från DLE Redovisning AB

Stort tack för ditt omdöme Shwan, det glädjer oss att du är nöjd med samarbetet!

Yousef Y
Skrev om DLE Redovisning AB

Rekommenderar starkt! 10/10 Dom hjälper oss med bokföringen, väldigt professionellt och behjälpliga.

Svar från DLE Redovisning AB

Stort tack för ditt omdöme Yousef, vi ser fram emot er utveckling under 2024!

Oliver N
Skrev om DLE Redovisning AB

mkt stabil personal, lyhörda och punktliga. Levererade arbetet enligt deadline och allmänt trevligt folk att ha att göra med. Rekommenderar.

Svar från DLE Redovisning AB

Härligt att höra Oliver. Tack för ditt fina omdöme!

Mohammed H
Skrev om DLE Redovisning AB

Väldigt fint bemötande. Hjälpsamma och lyhörda.

Svar från DLE Redovisning AB

Härligt att du tycker så. God fortsättning!

Ghandi D
Skrev om DLE Redovisning AB

Klart den bästa redovisningsbyrå i sthlm rekommenderar starkt..Personalen är profisonella vi som företag är jättenöjda med deras jobb.

Svar från DLE Redovisning AB

Stort tack för ditt fina omdöme Ghandi. Nu blickar vi fram emot ett fantastiskt nytt år!

Hamid K
Skrev om DLE Redovisning AB

Klass på grabbarna, går snabbt och enkelt.

Svar från DLE Redovisning AB

Tack för ditt omdöme Hamid, uppskattas!

Dmitrij P
Skrev om DLE Redovisning AB

Otroligt bra service och bemötande!

Svar från DLE Redovisning AB

Stort tack Dmitrij, ditt omdöme värmer!

Ali A
Skrev om DLE Redovisning AB

Väldigt nöjd med samarbetet som vi har med DLE Redovisning. Svarar alltid i telefon, om de inte svarar så ringer de upp ganska fort. De hjälper till med det mesta och ger alltid bra tips för att höja ens verksamhet. Mvh Ali Amouri Innox Storkök AB

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Ali för ditt förtroende. Vi uppskattar all feedback!

Gor P
Skrev om DLE Redovisning AB

Förväntningar blev mer än 100% gjorda, får jättesnabbt återkoppling, alla lösningar är operativa och snabbt gjorda. Fick hjälp inte bara med mitt aktiv företag, ells fick stor hjälp att skapp ny företag, som är aktiv nu. Min betyg 10 av 10.

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Gor för ditt omdöme. Du är också väldigt snabb och vi har en väldigt bra kommunikation. Uppskattas!

Oscar G

Trevligt bemötande och bra utfört arbete. Tack för er hjälp DLE Redovisning 👌

Svar från DLE Redovisning AB

Du är också väldigt trevlig Oscar. Välkommen på en fika när du har vägarna förbi.

Rey P
Skrev om DLE Redovisning AB

Proffsiga och smidiga, både vid bemötande och utförande. Kan starkt rekommendera!

Svar från DLE Redovisning AB

Tack för din rekommendation. Vi kommer fortsätta att hjälpa våra kunder framåt.

Siavosh V
Skrev om DLE Redovisning AB

Ornad, kunnigt & professionellt!

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Siavosh för omdömet. Vi hoppas fortsätta hålla den höga servicenivån som du och övriga kunder får av oss!

Rikard S
Skrev om DLE Redovisning AB

Otroligt nöjd med Hasan på DLE, proffsiga och ordentliga, flyttar över mitt andra bolag till dom också 👍🏻

Svar från DLE Redovisning AB

Detta är vad vi strävar efter och är glada med ditt engagemang och driv. Tack för ditt omdöme Rikard!

Christopher K
Skrev om DLE Redovisning AB

Snabba å enkla att arbeta med.

Svar från DLE Redovisning AB

Härligt att höra Christopher vi hörs säker mer inom kort!

Makda K
Skrev om DLE Redovisning AB

Proffesionellt och trevlig väldigt uppskattat

Svar från DLE Redovisning AB

Tack för ditt omdöme, vi hörs mer inför kommande bokslutet.

Jocelyn M
Skrev om DLE Redovisning AB

Jag Rekommenderar starkt! De är alltid tillgängliga och hjälper mig med alla ekonomiska frågor i mitt företag. De är väldigt snälla och tillmötesgående.

Svar från DLE Redovisning AB

Du har gjort det bra under året och vi kommer växa mer framöver tillsammans. Tack för ditt omdöme!

Daniel N
Skrev om DLE Redovisning AB

Pålitliga och bra kunskap, mycket nöjd med deras arbete de gjort för mig! Allt snabba på bollen om man behöver hjälp med något! Rekommenderar de starkt

Svar från DLE Redovisning AB

Tack att du lyfter upp så bra egenskaper som vi erbjuder. Vi ska se till att du är mycket nöjd i fortsättningen också!

Walid J
Skrev om DLE Redovisning AB

Flexibel, enkel och snabb att göra med.

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Walid för din feedback. Du vet att du alltid kan kontakta oss vid frågor eller funderingar!

Abaday A
Skrev om DLE Redovisning AB

Seriösa, kunniga och alltid kontaktbara

Svar från DLE Redovisning AB

Vi uppskattar din feedback. Vi har som mål att alla våra kunder känner sig trygga och alltid kan kontakta oss!

Mustafa S
Skrev om DLE Redovisning AB

Proffsigt bemötande och en hög nivå av kunskap

Svar från DLE Redovisning AB

Tack Mustafa för ditt omdöme. Vi uppskattar ditt engagemang och hoppas kunna samarbeta många år till framöver!

Gabriel M
Skrev om DLE Redovisning AB

DLE Redovisning är ett bra och lättsamt företag att arbeta med och pålitliga. Jag kan rekommendera dem starkt och kommer fortsätta arbeta med dem framöver.

Svar från DLE Redovisning AB

Vi ser framemot flera år tillsammans med dig Gabriel. Vi ses igen inom kort!

Linda H
Skrev om DLE Redovisning AB

Duktiga och lättillgängliga, jag är nöjd med mitt val av redovisningsbyrå.

Svar från DLE Redovisning AB

Tack för ditt omdöme och förtroende!

Ghassan K
Skrev om DLE Redovisning AB

Trevliga, kunniga och tillmötesgående kring alla frågor och funderingar. Kan absolut rekommendera denna byrå!

Svar från DLE Redovisning AB

Tack för din rekommendation. Vi hoppas att ni förblir fortsatt kund många år framöver!

Johan K
Skrev om DLE Redovisning AB

Supernöjd med DLE! Effektiva, kompetenta och alltid tillgängliga/ behjälpliga. Rekommenderas starkt! 🌟

Svar från DLE Redovisning AB

Tack för din rekommendation. Vi är glada att ni är nöjda med oss!

Humberto H
Skrev om DLE Redovisning AB

De finns alltid där när man behöver svar på nåt. De tar hand om min redovisning och vi är jätte nöjda

Svar från DLE Redovisning AB

Toppen. Vi strävar efter att ge våra kunder Det Lilla Extra!

Kerry V
Skrev om DLE Redovisning AB

Mycket bra service och profesionella

Svar från DLE Redovisning AB

Underbart att du tycker det. Tack för din recension!

Yeliz T
Skrev om DLE Redovisning AB

Kunnig personal, hjälpsamma samt noggranna. Vi har länge letat efter en bra redovisningsfirma men till slut hittade vi DLE. Tack så mycket rekommenderas starkt!

Svar från DLE Redovisning AB

Tack för din rekommendation. Vi hoppas kunna hjälpa dig vidare många år framöver!

Pa C
Skrev om DLE Redovisning AB

De har bra ordning på mina bokföringar som är löpande bokföring i mitt bolag

Svar från DLE Redovisning AB

Tack för feedback. Vi hoppas kunna erbjuda det lilla extra så att du blir extra nöjd!