feedback company

Ring företaget
Dorunner

Karlavägen 50 114 49 STOCKHOLM

www.dorunner.se

Dorunner hjälper människor att få kostnadsförslag från bra bygg-, flytt-, catering- och städfirmor, samt konsulter och andra tjänsteföretag.

Mer funktioner

Vad tycker du om Dorunner

Läs vad Recos användare tycker om Dorunner

skrev om Dorunner:
    Jag använde Dorunner för att hitta en rörmokare för vår köksrenovering. De hjälpte mig att hitta Lindqvist och Engström. Supernöjd med båda!
  • Status: 4
    skrev om Dorunner:
    Tveksam verksamhet, där man inte gör en bra uppföljning gällande de bolag, som de offererar.
    skrev om Dorunner:
    Hade jag kunnat ge ett mindre betyg hade jag gjort det!!!! Varning till alla företag som blir uppringda av Dorunner, lita aldrig på dem. Dem lurar på er tjänster för 10 000kr och lovar att det dem är bättre än Servicefinder samt Offerta.se.

Dem har inga kunder samt när dem väl får in en offert så har du samma offert via andra förmedlare för halva priset.

Jag kommer att göra en polisanmälan och uppmanar alla att göra det som blivit lurade.
    "Hej Alexander, vi vill gärna komma i kontakt med dig för att gå till botten med ditt missnöje. info@dorunner.se / 08-58080005. Mvh Thomas/VD"
    03-06 18:34
  • Status: 4
    skrev om Dorunner:
    Har använt dorunner i några månader och är verkligen nöjd. Både med uppdragen och samarbetet med dorunner.
    skrev om Dorunner:
    Vi på Renover Bygg & Design vill tacka Dorunner för den fantastiska tjänsten vi får och Kan bara varmt rekommendera alla företag att bli medlem hos Dorunner.
  • Status: 6
    skrev om Dorunner:
    Säljaren var lite för påstridig men kan nu i efterhand säga att jag ångrar inte en sekund att jag hoppade på.

Har fått bra valuta för pengarna jag gick in med.

Mvh Caj
    skrev om Dorunner:
    Den mest påstridiga försäljaren genom tiderna, har aldrig hört lika dåliga argument. tjata om e-post adress bara för att kunna skicka fakturan så fort som möjligt. Dom hadde inte ens någon offertförfrågan i min kategori. Han ringde o tjata hela tiden tills jag bad honom dra åt H-vete. Resan verkar va genomförd har inte hört av honom mer.
  • Status: 5
    skrev om Dorunner:
    Min firma har varit med i liknande offertförmedlare tidigare, och blivit besvikna. Även Dorunner verkade fungera halvdant till en början. Men när vi la lite extra krut på de kontakter vi fick vi de uppdrag vi var intresserade av. Man satsar lite, men man måste satsa för att vinna. Vi har gått väldigt bra genom Dorunner. + för gott bemötande också! Mycket nöjd
  • Status: 3
    skrev om Dorunner:
    Jag får mycket städjobb av do runner. Det hjälper min företag mycket.
    skrev om Dorunner:
    Hej, har anslutit mig till dorunner för ca 3 månader sen. Säljaren lovade guld och gröna skogar. De sa att jag skulle få massor av jobb och att de hade jobb på hög när jag anslöt mig. Jag har betalat över 8000kr för INGENTING!!!! Jag är en nystartad städfirma och har redan fått ekonomiska problem för detta! Nu får jag se om jag ska ha kvar firman eller inte. J*VLA dorunner.se

skrev om Dorunner:
    Har använt tjänsten några gånger nu för diverse hantverksarbeten i vårt hus såsom golvläggning, snickeriarbeten och målning/tapetsering.

Har fått in relevanta offerter på alla mina förfrågningar och valt hantverkare via Dorunner ett antal gånger.

Tycker tjänsten funkar bra och den spar mig en massa tid att surfa runt och kontakta entreprenörer själv.
    skrev om Dorunner:
    Testat på Dorunner nu i ca 1 år och måste faktiskt säga att Dorunner var en riktigt bra investering. Som allservice firma främst inom snickerier har vi lyckats fylla ut vår tid med uppdrag när det passar oss genom Dorunner. Passar bra då man inte behöver betala i abonnemangsform, vilket blir dyrt under lågsäsong med mera.

Var skeptisk till en början men är väldigt positivt överraskad.

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Dorunner