Dorunner

Dorunner

Ring 08-580 800 05 www.dorunner.se
3.4

Dorunner hjälper människor att få kostnadsförslag från bra bygg-, flytt-, catering- och städfirmor, samt konsulter och andra tjänsteföretag.

46 omdömen om Dorunner

Alfred Oliver S

Lurade in mig i ett avtal som dom vägrar säga upp, erbjuder att jag ska få betala hela abonemangstiden och sedan stänga ner mitt konto. Hade detta företag varit seriösa hade de inte varit giriga på detta vis. Ingen borde använda sig utav DoRunner. Absolut inga resultat.

Alfred Oliver S gillar detta
Svar från Dorunner

Hej Oliver, Tack för ditt omdöme som vi redan har besvarat vid tidigare tillfällen när du lämnat omdömen. Vi är ett företag som har abonnemangsavtal med bindningstid som varierar beroende på vilket upplägg företaget ifråga har på sitt abonnemang. Du har varit med och förhandlat fram avtalet för ditt företag och vi har sedan ingått avtal. Om det på något sätt var oklart för dig vilket typ av avtal du ingick får vi be om ursäkt.Det ska naturligtvis vara helt tydligt för våra kunder. Återkom gärna om något fortfarande är oklart. Allt gott, Mvh Jessica på Dorunner

Guidelight Solutions AB
4.9/5 i betyg av 89 omdömen 4.9 av 89 omdömen

Vi köpte en ny hemsida av dessa. Designen vart långt över förväntan och även funktions mässigt var den mer än vi vänta oss. Våra upptag ökad

Christer P Christer P
Roger E
Skrev om Dorunner

Begär ett digitalt avtal ! Kommer att begära ett ifall jag förlänger avtalet till sommaren

Svar från Dorunner

Hej Roger! Det är en mycket bra input. Digitala avtal håller vi nu på att gå över till helt. Tackar för din feedback, det hjälper oss att bli bättre. Mvh teamet på Dorunner

Milan M
Skrev om Dorunner

Akta!!!! Företagare ska inte ansluta sig till De. Lovar kunder och jobb sen blir det inget. Kräver pengar.

Svar från Dorunner

Hej! Tack för du tog dig tid att ge oss ett omdöme. All feedback hjälper oss att bli bättre. Det var tråkigt att höra att du inte är nöjd med vår tjänst. Om det är din upplevelse är det naturligtvis inte bra och vi skulle gärna vilja prata med dig för att reda ut vad som har hänt. Hör gärna av dig till oss på 08 - 580 800 05 alternativt info@dorunner.se så vill vi hemskt gärna höra mer om din uppleve Allt gott, Mvh teamet på Dorunner

Reco
4.6/5 i betyg av 1259 omdömen 4.6 av 1259 omdömen

Jag valde att använda tjänsten för att ge mina kunder möjligheten att dela sina upplevelser och därigenom hjälpa andra, samtidigt som det g

Ioannis D Ioannis D
Andrés E
Skrev om Dorunner

Tyvärr bara fake kunder som inte svarar när man ringer eller skickar mail. Rekommenderas ej i Jämtland.

Svar från Dorunner

Hej Andrés! Tack för ditt omdöme samt input. Vi arbetar kontinuerligt med att uppmana våra uppdragsgivare att lämna in seriösa uppdrag där det finns ett riktigt jobb som verkligen ska utföras samt återkoppla till alla intresserade företag när de valt en utförare. Såvitt jag vet har vi inte haft problem med fake uppdragsgivare utan de som lägger upp ett uppdrag hos oss är intresserade av att hitta en utförare och få offert för att kunna jämföra. Då det du säger är värdefull feedback för oss skulle vi gärna vilja ha mer...

Dafina G
Skrev om Dorunner

Företaget är oseriöst, dem säljer privata annonser till företag medan dem fuskar massa när företaget är ansluten så finns det inga jobb då dem har redan sålt till andra företag jobben. Försiktigt med att ansluta sig till dem då dem inte håller till avtalet heller.

Ola S
Skrev om Dorunner

Som företagare är detta den sämsta offert tjänsten. Flertalet förfrågningar är fejk. Kundtjänsten urusel. O säja upp tjänsten är ett kapitel för sig. Varit med i många år o sett hur dorunner blivit sämre o sämre

BESJAN B
Skrev om Dorunner

Det sämsta företag, jag skrev avtal med de i 03/2021 och kom överens med personen som skrev avtalet att det ska slutas om ett år de sa ok, nu de tvingar att man ska betala fakturan för ett år till eftersom de säger vi har inte sagt i tid, rekommenderar inte att non företagare gör detta misstag att köpa deras tjänst.

MATEUSZ K
Skrev om Dorunner

If you have a company and want to establish cooperation with Dorunner, do not do it!! You sign the contract for 3 months, I paid 1850kr month for 3 months and I did not get any client from it. I will repeat it to make it sound more emphatic. No customer !!! For 5550kr!! In addition, 2 clients with whom I was told that they already had offers and must consider them, despite the fact that only I bought the order. My prices were not too high, the conversations were very professional.

SEBASTIAN O
Skrev om Dorunner

Använde Dorunner i samband med vår badrumsrenovering. Vi fick massor av förslag på hantverkare som till slut ledde till en perfekt match. Renoveringen blev 10/10. Dorunner kan jag varmt rekommendera.

Glenn Tobias C

Rörmokare och byta gasspis vid en köksrenovering, Dorunner hjälpte mig att snabbt och effektivt hitta två trygga val av leverantörer, de kom dagen efter, snabbt jobbat och allt fungerade perfekt. Kan varmt rekommendera att använda Dorunner för att hitta hantverkare av olika slag.

IDA I
Skrev om Dorunner

Behövde både flytthjälp och lite annat småfix som att slipa om golven när vi skulle flytta in i nya lägenheten. Använde Dorunner för båda två grejerna och det funkade fint. Rekommenderat

FRIDA R
Skrev om Dorunner

Använde Dorunner när vi skulle renovera vårt badrum. Tyckte det var så smidigt! Visste inte var vi skulle vända oss innan så det var skönt att få hjälp med att få kontakt med hantverkare som vi kände att vi kunde lita på. Snabb återkoppling vilket var jättebra! Kommer använda Dorunner igen

MATTIAS E
Skrev om Dorunner

Jag använde Dorunner för att hitta en städfirma inför min flytt. Fick svar jättesnabbt och det funkade hur smidigt som helst! Kommer helt klart använda Dorunner fler gånger"

Leopold Jack Oliver J

Använt Dorunner tre gånger nu. Funkade utmärkt vid de två första tillfällena. Var lite sur på kommunikationen med vår elektriker nu sist gång, men det kan jag inte riktigt klandra Dorunner för. Så, jag tycker det är en bra tjänst för att få in seriösa offerter. Här i Göteborg i alla fall!

Leopold Jack Oliver J gillar detta
HELENA S
Skrev om Dorunner

Otroligt smidigt för att få in offerter från flyttfirmor. Det här kommer jag att använda igen!

Jens Oskar B

Gick supersmidigt att hitta flyttstäd, skulle lätt använda deras service igen!

VERA D
Skrev om Dorunner

Hej skulle rekommendera Dorunner till alla faktist . Dom som behöver hjälp (söker någon företag )eller till företaget som vill få kunder . Har samarbetat med dom i 2 år nu både när jag behövde något företaget att göra arbete och när jag behövde flera kunder till företaget .Vill oxo säga att dom som vill få bra företag menar bro jobbet och kvalitet då måste man betala kostar .Jätte billigt och bra går inte ihop faktist . Med vänlig hälsning, Vera Davidovic

Fresh T gillar detta
ALAA H
Skrev om Dorunner

Are you thinking to buy service or find more clients????????????? Don't ever think to buy service from them, they deal with you something and on the email and paper something else , plus i noted and i saw most of what i bought was not serious clients or not giving information as how should be, and if you going to ask for your right they will remove the garanti as punishment for something you hade deal with it by email, don't waste your money to think you are going to buy UPPDRAG no better find company do reklam for...

Eric L
Skrev om Dorunner

Flyttade inom Stockholm och hittade en bra firma och fick jobbet gjort inom två dagar. Kan varmt rekommendera Dorunner!

Ishaque J
Skrev om Dorunner

Ville unna oss hemstädning två gånger i månaden till vår lägenhet eftersom vi inte har tidhelt enkelt. Hittade snabba och prisvärda alternativ. Tack Dorunner!

Josefine G
Skrev om Dorunner

Riktigt bra tjänst för att hitta städhjälp! Kommer använda fler gånger.

Ola Gustav Å

Behövde få in en arkitektritning för en tillbyggnad på huset vi har i Göteborg och fick kontakt med tre duktiga firmor på mindre än ett dygn och det blev riktigt bra gjort också. Kan varmt rekommendera Dorunner!

Niclas L
Skrev om Dorunner

Behövde en byggfirma för att sätta upp en ny vägg. Väldans smidigt. Fick kontakt med en bra firma på några timmar och fick jobbet gjort nästa vecka. Kan varmt rekommendera Dorunner

Melina S
Skrev om Dorunner

Bra att tjänsten finns när man är behov av hjäl

Henrik G
Skrev om Dorunner

Har i 7 månader nu betalt för att få 5 offertförfrågningar levererade per månad. När jag nu gör en avstämning har vi fått i snitt 3 per månad. De vägrar ändå erkänna att de inte hållit sin del av vårt avtal och vägrar släppa mig utan tvingar mig kvar under min uppsägning. Hävdar dessutom att de försökt nå mig för ”kundvårdssamtal” och hänvisar till ett nummer som går till ett helt annat företag 30 mil ifrån mig. Akta er för Dorunner. Oseriöst företag som skiter i sina kunder och dessutom visar stora röda siffror varenda år. Nästan 8 miljoner back förra året.

Peder G
Skrev om Dorunner

Lade in ett enkelt jobb - byte av blandare i köket och på toa - fick inga svar...

Beatriz P
Skrev om Dorunner

Hej För företagare inom ekonomi är Dorunner katrastofal. De lovade guld och gröna skogar, många uppdrag, etc, sedan årsskiftet har jag ej fått ett enda uppdrag via dem. De för för lite uppdrag helt enkelt. Passa er för dem! / Beatriz Pereira / Bokföringsbyrå Btrix

Fresh T och ALAA H gillar detta
Thomas D
Skrev om Dorunner

Anlitade ett markföretag som jag inte var nöjt med, uselt rent ut sagt. Upptäckte sen att det inte gick att få in sitt negativa omdöme, det var bara de positiva omdömena som Dorunner tog in. Försökte även att få kontakt med Dorunner angående detta med de svarade aldrig.

Kirsti T
Skrev om Dorunner

Hade behövt hjälp med läckande element och byte av termostat. Väntade i 4 dagar, ingen tog kontakt. MVH Kirsti

Charlotte S
Skrev om Dorunner

Jag är jättenöjd med Dorunner! Enkel och snabb service och jag fick 4 offerter från seriösa hantverkare. Jag valde Arplatt AB och de gör ett fantastiskt jobb! Dorunner har skickat relevant information till mig och gjort uppföljning för att höra hur det gick.

Josefin P
Skrev om Dorunner

Jag använde mig av Dorunners tjänster för att komma i kontakt med lämpliga hantverkare. Jag blev verkligen positivt överraskad. Min offertförfrågan genererade svar från fyra seriösa byggfirmor, alla med goda omdömen. Jag har nu anlitat ett av företagen. Tack Dorunner för en smidig och seriös tjänst!

Hasse A
Skrev om Dorunner

Jag kan varmt rekommendera Dorunner. Jag har nu i snart 2 år jobbat med Dorunner och har under dessa år sparat mycket tid på att hitta nya kunder, pga detta har vi också fått en betydlig högre omsättning i företaget (fördubbling) . På kundtjänst är det glada och förstående personal, aldrig några negativa sidor från personalen som jobbar där, har man problem, så löser de på kundtjänst dem omgående (då jag utnyttjar garantin då köpta uppdrag visar sig inte vara aktuella ) har jag alltid fått tillbaka mina pengar. Det är en...

Stina G
Skrev om Dorunner

Jag använde Dorunner för att hitta en rörmokare för vår köksrenovering. De hjälpte mig att hitta Lindqvist och Engström. Supernöjd med båda!

Fredrik S
Skrev om Dorunner

Tveksam verksamhet, där man inte gör en bra uppföljning gällande de bolag, som de offererar.

Ahmad Zidane S

Hade jag kunnat ge ett mindre betyg hade jag gjort det!!!! Varning till alla företag som blir uppringda av Dorunner, lita aldrig på dem. Dem lurar på er tjänster för 10 000kr och lovar att det dem är bättre än Servicefinder samt Offerta.se. Dem har inga kunder samt när dem väl får in en offert så har du samma offert via andra förmedlare för halva priset. Jag kommer att göra en polisanmälan och uppmanar alla att göra det som blivit lurade.

ALAA H och 2 andra gillar detta
Jonas N
Skrev om Dorunner

Har använt dorunner i några månader och är verkligen nöjd. Både med uppdragen och samarbetet med dorunner.

Renover B
Skrev om Dorunner

Vi på Renover Bygg & Design vill tacka Dorunner för den fantastiska tjänsten vi får och Kan bara varmt rekommendera alla företag att bli medlem hos Dorunner.

Caj S
Skrev om Dorunner

Säljaren var lite för påstridig men kan nu i efterhand säga att jag ångrar inte en sekund att jag hoppade på. Har fått bra valuta för pengarna jag gick in med. Mvh Caj

Hans
Skrev om Dorunner

Den mest påstridiga försäljaren genom tiderna, har aldrig hört lika dåliga argument. tjata om e-post adress bara för att kunna skicka fakturan så fort som möjligt. Dom hadde inte ens någon offertförfrågan i min kategori. Han ringde o tjata hela tiden tills jag bad honom dra åt H-vete. Resan verkar va genomförd har inte hört av honom mer.

Gunnar A
Skrev om Dorunner

Min firma har varit med i liknande offertförmedlare tidigare, och blivit besvikna. Även Dorunner verkade fungera halvdant till en början. Men när vi la lite extra krut på de kontakter vi fick vi de uppdrag vi var intresserade av. Man satsar lite, men man måste satsa för att vinna. Vi har gått väldigt bra genom Dorunner. + för gott bemötande också! Mycket nöjd

Nihad R
Skrev om Dorunner

Jag får mycket städjobb av do runner. Det hjälper min företag mycket.

Mats F
Skrev om Dorunner

Hej, har anslutit mig till dorunner för ca 3 månader sen. Säljaren lovade guld och gröna skogar. De sa att jag skulle få massor av jobb och att de hade jobb på hög när jag anslöt mig. Jag har betalat över 8000kr för INGENTING!!!! Jag är en nystartad städfirma och har redan fått ekonomiska problem för detta! Nu får jag se om jag ska ha kvar firman eller inte. J*VLA dorunner.se

Peter
Skrev om Dorunner

Har använt tjänsten några gånger nu för diverse hantverksarbeten i vårt hus såsom golvläggning, snickeriarbeten och målning/tapetsering. Har fått in relevanta offerter på alla mina förfrågningar och valt hantverkare via Dorunner ett antal gånger. Tycker tjänsten funkar bra och den spar mig en massa tid att surfa runt och kontakta entreprenörer själv.

Lars e
Skrev om Dorunner

Testat på Dorunner nu i ca 1 år och måste faktiskt säga att Dorunner var en riktigt bra investering. Som allservice firma främst inom snickerier har vi lyckats fylla ut vår tid med uppdrag när det passar oss genom Dorunner. Passar bra då man inte behöver betala i abonnemangsform, vilket blir dyrt under lågsäsong med mera. Var skeptisk till en början men är väldigt positivt överraskad.

Tomas L
Skrev om Dorunner

Jag hyrde ut min A-ställning (för att täcka båten) när jag ändå inte behöver den in vinter. Klockrent att det finns en bra sajt som hyrahyra.se för att dela på prylarna och samtidigt tjäna tillbaka lite av det man lägger ut på dyra saker.

Erik  A
Skrev om Dorunner

Jag har hyrt ut åtskilliga saker på Hyrahyra och det fungerar super. Min gitarr, 200 kr. per dygn, mitt playstation 200 kr. per dygn etc. Tjänsten är grym, man tjänar pengar på allt man inte använder särskillt ofta. /Erik