Downstairs

2.9

7 omdömen om Downstairs

Jennie B
Skrev om Downstairs

Hemstäd med downstairs är absolut inget att rekommendera. Haft olika ”team” varje gång och de dammar inte med våt trasa utan viftar runt dammet med en vippa på sin höjd, de moppar inte, de dammsuger runt saker väldigt slarvigt osv osv. Fruktansvärt låg kvalitet. Det går inte heller få kontakt med dem när man vill klaga eller åberopa deras städgaranti som är ett skämt. Nej anlita inte de här skojarna!

Christine B
Skrev om Downstairs

Trevligt bemötande och hjälpsamma. väldigt kunniga. Gav tips och råd kring hantering av min klänning. Rekommenderas varmt.

Per Markus H
Skrev om Downstairs

Lämnade in ett par jeans för att korta benlängd. Katastrofalt resultat. tog dessutom 4 dagar. De erbjöd sig att åtgärda felet men att det skulle ta 7 dagar. Personalen vill inte kompensera mig och det går ej att få tag på en ansvarig trots flertalet mail och telefonsamtal. Jeansen kostar 999sek och jag anser att Downstairs skall betala mig detta + att de ska betala åter de 279sek jag fick betala för att få jeansen förstörda. Men jag misstänker att ni kommer göra mig besviken även här.

AMELIE K
Skrev om Downstairs

Enklare sömnadsarbete - dåligt resultat, lite bättre efter reklamation men inte bra.

Andrea B
Skrev om Downstairs

Har haft städning med Downstairs till och från i ett par år, och är väldigt nöjd. Proffsigt och bra bemötande och gillar att man alltid har samma städare. Kan absolut rekommendera!

Daniel S
Skrev om Downstairs

Härligt bra service! Alltid lika nöjd och kan helt klart rekommendera dem!

Downstairs gillar detta
Fredrik S
Skrev om Downstairs

De fick flera försök att städa och gjorde ett sämre jobb än en 3-åring. De lovade att komma tillbaks angående den dåliga städningen. Ingen hörde av sig, utan dubbelfakturade istället. Ett företag med noll koll och en vimsig VD, som lovade att komma tillbaks. Man känner sig lurad!