DPM städ och flytt

4.2

6 omdömen om DPM städ och flytt

Rugvista A
Skrev om DPM städ och flytt

Trevligt bemötande av både ägare och personal.

Gert L
Skrev om DPM städ och flytt

Har använt DPM 2 ggr vid flyttning. Är mycket nöjd med bemötandet vid beställningarna och nöjd med själva utförandet av flyttarna. Kan rekommenderas.

Dejan G
Skrev om DPM städ och flytt

Dem städar våra garage och vi är super nöjda Dem är ansvariga samt proffesionella Allt är perfekt så vi har inte haft nån synpunkt.

Sse-fastighetsservice S
Skrev om DPM städ och flytt

Vi beställer regelbundet tjänster såsom städning, rivning och bortforsling av avfall till våra olika projekt. DPM är lojala, pålitliga, flexibla och professionella med en utomordentlig återkoppling. T.o.m. våra kunder ringer oss och berömmer DPM konstant. Bemötandet är klockrent från förfrågan till färdiställt uppdrag. Betyg 10/10😀

Björn F
Skrev om DPM städ och flytt

En flytt av möbler mm plus en flyttstäd. Trevligt bemötande mot mig men lite bristande kommunikation inom DPM. Den information jag lämnat till en person verkade inte finnas kvar när någon annan tog över kommunikationen. Sammantaget fick de jobbet gjort på sätt jag förväntat mig.

Anna H
Skrev om DPM städ och flytt

Var försenade med över en timme. Sedan när lägenheten var städad låg det skruv i toaletten och en pantburk låg kvar på balkongen. Kändes slarvigt och jag betalade mer än vad jag blev lovad vid bokning. Väldigt missnöjd.