Dr. Ferlin Esthetic Clinic

Ring 070-508 57 74 drferlin.se

8 omdömen om Dr. Ferlin Esthetic Clinic

Anette D
Skrev om Dr. Ferlin Esthetic Clinic

Färgade ögonbrynen innan sommaren hos Amanda blev super nöjd.. så nu tog jag en Ansiktsbehandling grymt härligt ! Fick ett fint och proffsigt bemötande , underbara händer !

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Dilman M
Skrev om Dr. Ferlin Esthetic Clinic

Att komma till Dr.Ferlin känns väldigt välkomnande och professionellt. Han tar sin tid att lyssna och utfört ett gedigen arbete. Rekommenderar Dr.Ferlin väldigt starkt!

Mirna A
Skrev om Dr. Ferlin Esthetic Clinic

Jag är försiktig med fix och ville ha hjälp med naturlig korregering av mina tröttaögon. Fick professionellt bemötande och justerande av mina kråksparkar. Dr Ferlin var lyhörd och exceptionell!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Jenny P
Skrev om Dr. Ferlin Esthetic Clinic

Filler tinningar, näsa och tear trough. Väldigt proffsigt och noga med hygien. Förklarade hela tiden vad som skulle göras och gav bra råd. Blev väldigt nöjd. Kommer varmt rekomendera dem.

Ruzica D
Skrev om Dr. Ferlin Esthetic Clinic

Top service and great results, will be returning to Dr. Ferlin

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1077 omdömen 4.8 av 1077 omdömen

Nina S
Skrev om Dr. Ferlin Esthetic Clinic

Jag tog botox och läppfiller och är jättenöjd. Dr Ferlin lyssnar av noga vad man vill och kommer med bra synpunkter. Allt var proffsigt och kändes tryggt

Heidi S
Skrev om Dr. Ferlin Esthetic Clinic

Jag fick hjälp med Botox i argrynkan samt fillers i läpparna. Så oerhört nöjd med resultatet som blev väldigt snyggt och inte onaturligt! Bemötandet var vänligt, tryggt och proffesionellt. Ska definitivt komma tillbaka!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Amanda B
Skrev om Dr. Ferlin Esthetic Clinic

Fantastisk precision och fint utförande. Otroligt nöjd!