Dragon Palace

3.8

8 omdömen om Dragon Palace

Anders A
Skrev om Dragon Palace

Lokalen är ganska gammal och sliten, liksom inredningen som lämnar en hel del övrigt att önska. Men tack vare den trevliga personalen och den goda maten så lyfter det upp det hela rejält. Sushibuffén är helt klart värt ett besök dit! Sammantaget blir besöken ändå riktigt bra där, så en fyra i betyg får de!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Mary
Skrev om Dragon Palace

Många rätter att välja mellan och de är helt ok. Lokalerna sväljer verkligen massor av folk men är lite för mörka. Kommer du sent så lämnar Sushi-utbudet lite att önska...

Ludde L
Skrev om Dragon Palace

Asiatisk buffé med all klassiskt flott och sötslisk man kan tänka sig.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Andreas X
Skrev om Dragon Palace

Ok buffé. Virrig personal - har de tagit för mycket av ris-brännvinet kanske? Ok miljö/atmosfär. Pris Ok.

Daniel
Skrev om Dragon Palace

Riktigt schysst buffé, med ett bra utbud från hela asien. Trevlig personal, och en mysig lokal gör ju inte det hela sämre. En lunch här är riktigt billig, för den mängden mat man har tillgång till

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Johannes N
Skrev om Dragon Palace

Riktigt god buffé, med många saker att välja mellan, för ett bra pirs. Brukar få sig ett besök efter varje tenta, perfekta stället att äta sig mätt på.

Emil P
Skrev om Dragon Palace

Härlig buffé till acceptabelt pris (särskilt vid lunchtid). Skön atmosfär och trevlig personal. Det är härligt att gå dit efter en slitsam dag och bara varva ner med massor av god mat.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Missbella R
Skrev om Dragon Palace

Dragons deli har nog världens godaste sushi! Enda nackdelen är att miso soppan kostar 15 kr. Inte stora pengar- men tycker att de bord ingå soom på alla andra ställen:)