Drottninggatans Bok & Bild

4.5

4 omdömen om Drottninggatans Bok & Bild

Elin R
Skrev om Drottninggatans Bok & Bild

Min favoritbokhandel. Låga priser på fina böcker - både äldre och nyare författare finns i sortimentet. I källaren kan man göra riktiga fynd.

AnnaCarolina E
Skrev om Drottninggatans Bok & Bild

Bästa stället i stan att handla vykort, presentkort och liknande på, billigare blir det aldrig. Personalen är trevlig och det finns ett helt okej utbud av böcker till bra priser. Varning för att det kan vara trångt och frimärken får man köpa på Pressbyrån

Anna W
Skrev om Drottninggatans Bok & Bild

Jag har i flera års tid passat på att gå till Drottninggatans bok och bild när jag är i Stockholm. Den största anledningen är att de har billiga fina vykort! De har kort i alla möjliga former, utseenden och till olika tillfällen till otroligt bra priser! Jag brukar köpa på mig födelsedagskort och andra fina kort som är bra att ha hemma. De flesta kostar 2 kr st och de skulle man säkert behöva betala runt 20-lappen för i en vanlig butik. Sen har de lite annat smått o gott. Block, kalendrar, böcker osv.

f
Skrev om Drottninggatans Bok & Bild

Drottninggatans bok pch bild är bra när man vill köpa billiga böcker, men inte vill köpa dem på internet (man kanske vill bläddra lite i dem elelr något sådant). De kanske inte har Stockholms största sortiment, men man hittar alltid något som man vill ha till ett billigare pris än i andra bokhandlar. Lite dyrare än internetbokhandlar men jag tycker att det ger lite extra att få se böckerna i verkligheten innan man köper dem. Specillt bra är pocketavdelningen som har ganska många titlar till billiga priser, och man kan ofta...

Emma K gillar detta