East Africa Resturant

4.5

10 omdömen om East Africa Resturant

Ulrica J
Skrev om East Africa Resturant

Fint mottagande och härlig atmosfär! Maten var mycket god och vi kommer att besöka er igen.

Svar från East Africa Resturant

Hej Ulrica J Tusen tack för ett bra och stark rekommendation och välkommen åter 🙏🏻 Hälsning/East Africa Restaurant

Anna J
Skrev om East Africa Resturant

Mycket god mat, väl tilltagna portioner och trevligt bemötande!

Hej Anna Tack så jättemycket!!! Hälsning East Africa restaurant

Linda B
Skrev om East Africa Resturant

Mysigt ställe med välkomnande känsla och väldigt god mat :)

Hej Linda, Tack så jättemycket 🙏🏻 Hälsning East Africa Restaurant

María C
Skrev om East Africa Resturant

Den sista maträtten på menyn med blandade vegetariska smårätter är gudomligt god. Servicen är trevlig och hjälpsam om man undrar något. Kan varmt rekommendera

Svar från East Africa Resturant

Hej Maria C Tusen tack för ett bra och stark rekommendation och välkommen åter 🙏🏻 Hälsning/East Africa Restaurant

Nanna J
Skrev om East Africa Resturant

Väldigt god mat med härliga smaker. Allt vi åt funkade även med ris.

Svar från East Africa Resturant

Hej Nanna J Tusen tack för ett bra och stark rekommendation och välkommen åter 🙏🏻 Hälsning/East Africa Restaurant

Helle M
Skrev om East Africa Resturant

Jag bokade bord för mig och 7 vänner till min födelsedag. Det var nog den bästa service jag varit med om! Vi tog först ett glas på uteserveringen och innan vi ens hann be om det kom personalen ut med fler stolar till oss. Personalen var jättetrevlig och gjorde det lilla extra för att vi skulle få en så bra upplevelse som möjligt. Dessutom var maten supergod!

Svar från East Africa Resturant

Hej , Tusen tack för ett bra och stark rekommendation och välkommen åter 🙏🏻 Hälsning/East Africa Restaurant

Magnus A
Skrev om East Africa Resturant

Jättegod mat. Bra rekommendationer av maträtter för vår grupp. Trevligt bemötande från personal. Mysig och inbjudande omgivning och känsla av stället.

Eva K
Skrev om East Africa Resturant

Trevlig personal & god mat. Bra priser gör att jag kommer tillbaka.

Svar från East Africa Resturant

Hej Eva, Tusen tack för ett bra och stark rekommendation och välkommen åter 🙏🏻 Hälsning/East Africa Restaurant

Carina E
Skrev om East Africa Resturant

Sju personer och vi provade alla olika rätter. Alla var nöjda med maten som smakade lite annorlunda och som serverades på ett annorlunda sätt. Om man inte äv van vid etiopisk mat, vill säga. Trevligt bemötande.

Svar från East Africa Resturant

Hej Carina, Tusen tack för ett bra och stark rekommendation och välkommen åter 🙏🏻 Hälsning/East Africa Restaurant

Nadja P
Skrev om East Africa Resturant

Allmänt bra service o bra mat.

Svar från East Africa Resturant

Hej Nadja, Tusen tack för ett bra och stark rekommendation och välkommen åter 🙏🏻 Hälsning/East Africa Restaurant