Ecoviva AB

Ecoviva AB

www.ecoviva.se
4.3

Ecoviva erbjuder hemleverans av ekologisk middagsmat och näringsberäknade recept till dörren. Maten är lättlagad och uppskattad av stora som små. Ecovivas matkasse har utmärkt sig för den mycket goda maten.

3 omdömen om Ecoviva AB

Helena W
Skrev om Ecoviva AB

Första receptet vi lagade smakade riktigt bra. Dock är jag väldigt besviken på andelen ekologiska varor. Hade väntat mig mycket mer av en kasse som kallar sig ”eco”viva. Självklara varor där jag vet att det finns många ekologiska alternativ (varav många del dessutom är svenska), t.ex. pasta, svamp, citron, risottoris, grillost, lök och morötter (!). Detta sänker betyget rejält för mig. Varför betala mer för en ekokasse när den faktiskt inte är det?

Maria S
Skrev om Ecoviva AB

Att få välbalanserad kost levererad till dörren där jag vet att jag och min dotter får i oss bra mat, är perfekt för mig. Känslan av att få mat och recept hemleverat är lyxig och minskar verkligen vår vardagsstress. Verkligen prisvärt tycker jag, särsklit med tanke på råvarorna. Tackar, tackar!!!!!!

Håkan S
Skrev om Ecoviva AB

Fantastiska råvaror - väldigt prisvärt då det är sådana råvaror som tex Bosarps kyckling och eko-kött! Även en hel del mkt bra och orginella recept. MKT bättre än Middagsfrid som vi haft förut. Rekokmenderas starkt! Fö är leveranser vanligen mkt punktliga (de säger exakt tid +/- 30 min, men har inte diffat mer än 15 min för mig iaf) vilket är viktigt för mig.