Effektiv C&R AB

Effektiv C&R AB

Ring 076-243 17 47 effektivconstruction.se

Välkommen till Effektiv C&R AB! Vi är företaget som lyssnar till dig som kund och dina önskemål för att sedan skräddarsy den bästa lösningen. Det spelar ingen roll i fall du behöver hjälp med ett litet eller stort projekt, du är mycket välkommen att ringa eller mejla och boka kostnadsfritt besök där du på plats kan visa vad...

5 omdömen om Effektiv C&R AB

Martin M
Skrev om Effektiv C&R AB

Utplaning av köket Utrivning av gammalt köksgolv Lade nytt klinkergolv Effektiv C&R levererade 100%, vär mycket nöjda med resultatet. De va prisvärda, lyhörda och hjälpsamma. Väldigt service-minded och lätta av kommunicera med.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Christoffer C
Skrev om Effektiv C&R AB

Vi har anlitat dem flera gånger. Alltid snabba, duktiga och prisvärda. Anlitat andra hantverkare innan och dessa är vi alltid nöjda med. Proffsigt jobb på allt från grovarbete till snickerier. Rekommenderas!

Stefan W
Skrev om Effektiv C&R AB

Mycket bra och trevliga! Köksfix. Rekommenderas varmt.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 437 omdömen 4.8 av 437 omdömen

Ylva C
Skrev om Effektiv C&R AB

Snabba, trevliga och fint gjort arbete. Har hjälpt oss både med altan bygge och att lägga golv i vardagsrum. Kan varmt rekommendera.

Per E
Skrev om Effektiv C&R AB

Effektiv C&R AB har hjälpt oss med flera bygg projekt. Dom har alltid gjort ett bra arbete. B Alltid hållit tidsplanen och gjort ett gott intryck på våra beställare. TB BYGG AB

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen