Ekdahls Bil Göteborg

Ekdahls Bil Göteborg

4.5

Välkommen till Ekdahls Bil Göteborg! Letar du efter en ny bil eller vill du sälja din gamla. Hos oss på Ekdahls Bil Göteborg kan du både byta in din gamla bil mot en nyare men även köpa din nya bil. Vi är snabba och flexibla i både försäljning och leverans av bilar. Tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor!

6 omdömen om Ekdahls Bil Göteborg

Hans C
Skrev om Ekdahls Bil Göteborg

Ser att ni hamnat på svarta listan. Det är helt rätt, där passar ni. Ni struntade i att fixa felet med drivlinan på min bil, en BMW 520D som jag tyvärr köpte hos er. Ni tog dessutom väldigt bra betalt för vinterdäcken som egentligen tillhörde bilen. Så grattis till placeringen!

Tony N gillar detta
Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Jonatan W
Skrev om Ekdahls Bil Göteborg

Kom och hämtade bilen hemma och inget pratande. Jag fick det vi hade kommit överens om innan

Oliver M
Skrev om Ekdahls Bil Göteborg

Snabbt och smidig affär, inget strul allt gick som på räls. Mycket nöjd. Väldigt trevlig personal.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Viktor B
Skrev om Ekdahls Bil Göteborg

super trevliga och det gick snabbt, enkelt!!

Yvonne H
Skrev om Ekdahls Bil Göteborg

Har inte varit hos så många bilförsäljare men det var hur bra som helst. Absolut inget att klaga på 🌞🌞🌞

Adam A
Skrev om Ekdahls Bil Göteborg

The service is very good 👍 Also ask wich car you want They can help you.