Ekonomi & Harmoni AB

Ekonomi & Harmoni AB

Ring 072-392 34 77 www.ekoharmoni.se

Välkommen till Ekonomi & Harmoni! Vi skräddarsyr tjänster efter dina behov och skapar starka kundrelationer genom kostnadsfria första möten för nya kunder. Bolagsbildning: Vi guidar dig genom starten av aktiebolag eller enskild firma för rätt val från början, en investering i tid och pengar. Bokföring & Redovisning: Med många...

11 omdömen om Ekonomi & Harmoni AB

Ronnie D
Skrev om Ekonomi & Harmoni AB

Ekonomi & Harmoni AB sätter alltid kunden i fokus med ett trevligt och professionellt bemötande. De är tydliga, noga och väldigt kunniga vilket skapar en trygghetskänsla hos mig som kund. Har varit kund hos Ekonomi & Harmoni AB sedan det startade och är mycket nöjd.

Svar från Ekonomi & Harmoni AB

Tack för det fina omdömet! Vi är så glada att vårt sätt att jobba på uppskattas.

Anna B
Skrev om Ekonomi & Harmoni AB

Ett professionellt och trevligt bemötande. Jag har varit kund många år och är alltid mycket nöjd. Anna B

Svar från Ekonomi & Harmoni AB

Väldigt kul att hör Anna! Vi tar åt oss och fortsätter att leverera hög kvalité på ett personligt plan.

Johan H
Skrev om Ekonomi & Harmoni AB

De är trevliga och hjälpsamma och man känner sig välkommen.

Svar från Ekonomi & Harmoni AB

Härligt att höra att du känner dig välkommen.

Filip B
Skrev om Ekonomi & Harmoni AB

Trevligt bemötande, lätt tillgänglig, engagerad och pålitlig. Har varit min revisor i många år och ska förbli det i många till, super nöjd :)

Svar från Ekonomi & Harmoni AB

Vi är lika nöjda med dig som kund :) Tack för fina ord.

Daniel Z
Skrev om Ekonomi & Harmoni AB

Jag har bara positiva upplevelser. Duktiga, snabba, tålmodiga och kundanpassande i allt dem gör. Kan rekommendera dem skarpt.

Svar från Ekonomi & Harmoni AB

Tusen tack för det fina omdömet Daniel :)

Emanuel R
Skrev om Ekonomi & Harmoni AB

Är man lite insatt i djungeln bland alla redovisnings byråer förstår man vilken guldklimp Ekonomi & Harmoni AB är. De är bättre än många stora företag enligt min erfarenhet. Lång och gedigen erfarenhet med utomordentlig service. Kommer med ovärderliga tips och råd. Ärliga och uppriktiga, kanske en smula hårda men rättvisa. Trogen kund sedan många år.

Svar från Ekonomi & Harmoni AB

Tack Emanuel för det fina omdömet.

Mats K
Skrev om Ekonomi & Harmoni AB

Absolut bästa stället och service

Svar från Ekonomi & Harmoni AB

Det är så roligt att ni är så nöjda med oss :)

Nils E
Skrev om Ekonomi & Harmoni AB

Behöver ni hjälp med ekonomitjänster? Då rekommenderar jag varmt Ekoharmoni som hjälpt mig i tio år. Pålitliga och alltid ett trevligt bemötande.

Svar från Ekonomi & Harmoni AB

Tack Nils. Vi blir så glada när vi hör detta.

Stig K
Skrev om Ekonomi & Harmoni AB

Otrolig kunnig trevlig personal, som sköter om min bokföring på ett fantastiskt sätt

Svar från Ekonomi & Harmoni AB

Tack Stig för de fina orden :)

Bengt H

Perfekt service.! Alltid tillgänglig! Ramona är bäst

Svar från Ekonomi & Harmoni AB

Tack Bengt för dom fina orden.

Ann-Catrin G
Skrev om Ekonomi & Harmoni AB

Alltid trevlig och hjälpsam. Svarar snabbt . Förväntat hjälp med bokslut och det överträffades flera gånger om. Levde upp till allt och Mer därtill. Köpt bokslutshjälp . Väldigt kunnig och hjälpsam . Kan varmt rekommenderas för ekonomihjälp . Kunnig i allt bokslut, skatter , kontering , moms.

Svar från Ekonomi & Harmoni AB

Tack snälla för det fina omdömet.