Elektra El

Elektra El

Ring 08-22 88 00 www.elektrael.se
4.5

Vi är ett El-installations företag som arbetar i hela Stockholms området. Från Uppsala till Södertälje. Våran kundkrets är: Privatpersoner, bostadsrättsföreningar och Företag Elservice, felsökningar, el-installationer, data-nätverk, golvvärme, belysning, takvärme anläggningar. Inget jobb är för litet för oss.

4 omdömen om Elektra El

Magnus S
Skrev om Elektra El

behövde elöversyn. trevligt och kunnigt bemötande. noggrann. får gärna komma tillbaka

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Magnus E
Skrev om Elektra El

Supernöjd! Elektra El har under våren hjälpt mig med att byta från 1-fas till 3-fas i villan i Älvsjö. Nytt fasadskåp, ny elcentral, nya kablar, hjälp med kontakt med Fortum, genomgång av befintliga kablar m.m. Fantastiskt trevliga killar, jag rekommenderar dem varmt. Kunniga och noggranna, snabba svar på alla frågor. Stort tack till Richard, Emil och Oscar.

Per N
Skrev om Elektra El

Kunde på kort varsel, var i tid, löste en lite knepig installation och det till ett rimligt pris (dock inte billigt).

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Lisa M
Skrev om Elektra El

Anlitade Elektra el utan rekommendationer eller någon annan förkunskap om dem och fick hjälp av enormt duktiga, pålitliga yrkesmänniskor. Jättesnabb återkoppling, allt klart enligt överenskommelse, jättebra gjort. Vettiga priser. Rekommenderas mycket varmt! Jag fick sånt förtroende för dem att jag har bett dem rekommendera en byggfirma åt mig :-).