Badrum i Stockholm

29 rekommenderade badrumsinredare i Stockholm kommun

Badrummet kan vara som en härlig oas i hemmet eller det rum som bara känns grått, lite småäckligt och trist. Gör ditt badrum till favoritplatsen i ditt hem! På Reco.se listar vi de som levererar badrum i Stockholm, de bäst rekommenderade och mest aktuella ser du självklart i toppen.

Läs mer »
Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från badrumsinredare nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
Visa sida:
Traneberg  (1 st)
Blackeberg  (1 st)
Johanneshov  (1 st)

Badrum i Stockholm

Att renovera badrummet kan vara ett drömprojekt som många går och tänker mycket och länge på. Man vill få alla detaljer precis rätt och det ska kännas precis sådär fräscht och fint som på bilden ur Sköna Hem katalogen.

Det finns många olika stilar och varianter på badrum och innan du börjar köpa badrumsinredning kan det vara bra att fundera på exakt vilka funktioner och ytskikt du vill ha. Börja med att mäta upp utrymmet, fundera på om du ska ha dusch eller badkar (eller båda!?) och fatta beslut om hur stort handfat du får plats med. Även ett litet utrymme kan bli en trevlig gästtoalett om måtten och ytskikten stämmer!

Vi på Reco.se hoppas att du ska hitta någon som kan hjälpa till ordna upp ditt badrum i Stockholm och du får gärna skriva ett omdöme när allt är klart!